![]() |
Hoe is het om je vriend/vriendin de eerste keer naakt te zien voor de eerste keer sex
Spreekt voor zich
|
Als je het goed doet, is seks niet de eerste keer dat je elkaar naakt ziet. Denk ik. Dat gaat in stapjes en is voor iedereen anders.
|
Citaat:
En verder heb ik er geen ervaring mee. |
Citaat:
En ik snap verder niet wat voor reacties MrUnknown (welcome back, trouwens :P) hoopt te krijgen. Hoe is het om je vriend(in) naakt te zien? Nou, vreselijk! Vanwaar dit topic: Denk je dat je iemand naakt gaat zien? Heb je opeens een vriend? Of vriendin? :o |
Nee, gwn nieuwsgierigheid ;)
|
Als je bezig bent met sex hebben, ben je daar mee bezig, dan ga je niet opeens kijken en zeggen van goh wat heb je toch een scheve tepel en een hangbuik...
|
Leuk.
|
Citaat:
Enne, het is heel leuk en opwindend, natuurlijk (y) |
Citaat:
|
Ja ik ook hoor, alsof ik iets anders wilde doen met zo'n sexy bloot lijf tegen me aan :D
|
Oh, haha, ik was wel al naakt geweest, bij al mijn vriendje. Al hield ik dan vaak wel mijn onderbroek aan. Van mijn vriendje weet ik ook dat hij eerst naast was geweest met zijn eerdere vriendinnen... Maargoed, dat kan aan mij liggen. :o :D
|
Oh en bij mijn echte "eerste keer" was het ook de eerste keer dat we elkaar naakt zagen. :D Was verder trouwens ook geen probleem, ben sowieso nooit onzeker geweest.
|
Nja wij deden ook wel stapjes hoor, maar die gingen heel snel :p
|
Citaat:
Ik heb bijvoorbeeld echt nooit alle stapjes tussen zoenen en neuken gehad, hoor. Of nou ja, ik heb ze wel gehad, maar niet over een tijdbestek van weken. |
Bij mij duurde dat dus gewoon letterlijk jaren, al die stapjes :D:(.
|
Bij mijn eerste vriendje en bij mijn scharrels was de eerste keer naakt ook de eerste keer seks. Alleen met mijn huidige vriendje niet - for obvious reasons (als je 6 maanden oud bent ga je geen seks hebben als je tegelijk een schone luier krijgt).
|
Mag ik die laatste zin als sig? zo van Fizzle-fluffy: Als je 6 maanden oud bent ga je geen seks hebben als je tegelijk een schone luier krijgt. :)?
|
haha, jahoor ^^
|
Ik was niet helemaal naakt tijdens de meeste eerste keren.
Een man naakt zien is vaak niet zo'n verrassing. |
Ohja, inderdaad. Ik was ook niet naakt de eerste keer.
|
wat houd je dan aan? je bh of zo?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een beetje vreemd. Je weet van elkaar hoe het lichaam eruit ziet. Ik heb haar voorzichtig afgetast en zij mij. Elkaar een beetje verkennen. We deden het double Dutch. Zij de pil, ik het condoom. Een heerlijke ervaring die we nooit meer vergeten. Hebben het er nog vaak over als we anderen om elkaar heen zien draaien.
|
4 jaar later :)
|
Ik vermoed dat ze inmiddels meerdere mensen naakt hebben gezien.
|
Dat denk ik ook!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:33. |