![]() |
Blog
hallootjes,
ik schrijf met mijn tweelingzusje een blog.. http://twinsforlife.loggy.nl/ echt we hebben zo veel lol erin... dus kijken kijken kijken! dikke kus |
wat vinden jullie van ons blog??
|
niet gekeken, en mijn blog is leuker :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
http://buckingawsome.blogspot.com/ ALLES OVER GAMEZZZZZ
|
TIPS, DOE WAT JE LEUK VIND en adverteer met google ads, en maak verschillende webistes, of vraag aan bekenden of je daar mag adverteren, en hang kaartjes in de supermarkt
|
Mijn tip is om goed Nederlands te schrijven. Spelfouten en gebrek aan interpunctie maakt het niet fijn om te lezen. Je kunt dan nog zoveel leuke dingen schrijven, maar het nodigt niet uit. Natuurlijk kan er af en toe iets fout gaan, maar probeer daarop te letten. En verder, probeer een aantal witregels te maken in je blog, het ziet er dan veel uitnodigender uit.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nu ik mijn bericht teruglees, komt het inderdaad wel negatief over, maar zo was het niet bedoeld. Ten eerste, ik vind de foto op jullie blog erg leuk. Ten tweede staat er nog niet zo veel op, dus over de inhoud kan ik nog niet echt oordelen, vind ik. Daarom probeerde ik tips te geven die jullie in toekomstige blogs zouden gebruiken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
iemand tips??
|
we zijn pas 1 februari begonnen en nu al op de eerste plaats in de top 100
|
Welke top 100?:D
|
De foto is erg leuk! De links in lichtrose zijn wel slecht te lezen op de witte achtergrond, trouwens.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Spoiler-Dude ik vind niet dat die van jou beter is.
Blondysuzy wat misschien handig is om die roze 'links' een andere kleur te geven of de achtergrond een ander kleur te geven dan wit. eigenlijk is het al aangegeven. |
Citaat:
Dus dat als tip. ;) Zorg ervoor dat je goed schrijft (goede interpunctie, goede spelling en grammatica, goede indeling in alinea's en tot slot een leesbaar lettertype) want dat is als het ware je visitekaartje. |
Citaat:
|
Blondysuzy, zoiets kan negatief overkomen, en gezien je leeftijd misschien begrijpelijk, maar de eerste indruk (lay-out, spelling etc.) zorgt er wel vaak voor of iemand het leest of blijft volgen.
|
Eerste indruk is heel erg veel waard. Dus inderdaad, gebruik de tips die je krijgt gewoon om een betere blog te krijgen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:02. |