![]() |
Valentijnsdag
Wat doen jullie met Valentijnsdag?
|
Ik heb les, een college over medicijntoediening en een herkansing medisch rekenen. 's Avonds ga ik trainen.
Relationeelgerelateerd doe ik niks. Ik vind het onzin, als mijn vriendje me tof vindt en energie in mij wil steken, kan hij dat ook op andere dagen doen. Ik vind het belachelijk dat er een speciale dag voor moet zijn, als je een relatie hebt, moet je altijd moeite voor eklaar doen en niet alleen op valentijnsdag. |
Het als excuus gebruiken om lapdances te innen.
|
niks ^^
|
werken
|
Hmm weet ik nog niet. Vorig jaar... heb ik geloof ik stiekem een kaartje gestuurd? Weet niet meer zeker of hij wat heeft gedaan, maar ik vergeet vast iets heel liefs :bloos: Het jaar daarvoor zouden we er niet aan doen maar had hij een heel gaaf kadootje (dat hij anders ook wel gegeven had, maar hij had die net in diezelfde periode gekocht ;)).
Hij is wel degene die altijd superattent is, dus misschien moet ik hem weer eens verrassen ;) Then again, ik kan de verlovingsring toch niet toppen. |
Niets natuurlijk. Wat een onzin.
|
Ik heb van 8u30 tot 21u45 college en ben van 7 tot 23u30 van huis, dus gok van niets ;)
|
ik stuur m naar edinburgh.:P
|
Niks :(.
|
Beetje rekenen, papers lezen, etc.
|
Niks. Werken en studeren.
|
Werken
|
Naar een benefiet en dan naar een toneelstuk, met vrienden.
Valentijn is veel te commercieel voor mij! mijn zus is dan wel jarig. |
Niets. Ik kan hoogstens een lief kaartje sturen, het is geen doen om als het geen schoolvakantie is ergens iets leuks te gaan doen. En eigenlijk vind ik iedere andere willekeurige dag voor extra romantisch zijn minstens zo geschikt als Valentijnsdag.
|
Werken, misschien naar een verjaardag...
Het is gewoon 14 februari en niks meer dan dat. |
Werken, punt.
|
Niks, want valentijnsdag is onzin en ik weiger eraan mee te doen. Geef mij maar gewoon random bloemen, niet omdat iemand heeft bedacht dat dat op Valentijn moet.
|
Mijn man heeft zijn parfumflesje bijna leeg, had anders ook wel een nieuwe gekocht maar nu geef ik hem voor valentijn, verder hebben we 's avonds een buurtbespreking. Als het in het weekend valt gaan we wel vaak uit eten, maar door de week doen we er nooit aan.
|
Dan ben ik jarig.
|
Dat ligt er een beetje aan hoe zaken zich ontwikkelen de komende dagen!
|
Ik koop een bos rozen en geef ze aan het meisje dat ik leuk vind. Dit lijkt me het beste idee, misschien val ik meer op bij haar, en wellicht denk ze dan aan mij als ze die bos rozen ziet! :)
|
Ik ben dan vrij van school! Dus als het ijs nog 'goed' is, ga ik schaatsen met vriendinnen. (:
|
ik stuur mezelf 20 kaarten om m'n vriendin gek te maken. Flauw, maar het werkt bij haar zo goed.
|
Ze woont aardig ver weg, dus het weekend kom ik zelf als cadeautje lekker bij haar "schaatsen", en op valentijnsdag zelf geef ik haar een leuk klein roosje en een paar goeie zoenen :).
|
Ik stuur m'n vriend een kaartje en de dag erna gaan we samen uit eten.
|
School,uit eten met me vriend...leuke dingen doen?
|
Ik vindt het stom dat mensen valentijnsdag opeens onzin vinden. Dat de winkels het nou zo comercieel maken zegt toch niet dat we valentijnsdag maar moeten vergeten?! Tuurlijk moet je iedere dag leuk tegen elkaar doen, maar een keer iets extra's, speciaals of attent is toch juist leuk?
|
Citaat:
Citaat:
|
Het is een commerciële grap van een feestdag waar ik niet heel veel belang aan hecht, maar ik ben graag bij mijn vriendje dus als valentijnsdag daar een reden voor kan zijn heb ik daar geen bezwaar tegen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Omdat mijn man en ik op 21 februari elk jaar een half jaar zijn gerist dingest (geregistreerd partnerschap) en dit jaar dus 3 en een half gaan we op die dag uit eten :)
|
Mooie mannen kijken tijdens de Australian Open of Surfing <3
|
Ik denk dat ik een kaart op het nachtkastje van m'n vriend zet als ik naar m'n werk ga. Verder is het een normale dag.
|
Ik ga zo een chocoladehartje maken voor een huisgenootje.
|
Ik ga niets geven en denk ik dat ik ook niets krijg (y). Maar verder heb ik niets tegen Valentijnsdag
|
Ik ga naar een lezing over de liefde in de Klassieke Oudheid, met Plato enzo. Voor de rest... niet veel.
|
ik doe wat ik elke dag anders ook gewoon doe. Tis alleen maar geld klopperij.
|
Citaat:
|
ik hebe een schijt hekel aan dat commercïele gedoe, mn vriendin abigail gelukkig ook, meestal gaat zei shoppen, of uit eten met de fammilie en ben ik meestal al in het vliegtuig op weg naar californiË (ab ook) dit jaar gaan we ook zekers weer, lekker de hele vakantie met zn tweetjes in californië., al hoewel we dan wel bij mn oom logeert, maar die is clubmanager, dus gelukkig hebben we het huis vaak voor ons alleen
|
Citaat:
Onze relatie heeft dus nog wel wat verbeterpuntjes, maar ik heb goede hoop. :) En ik kreeg een heel lief kaartje met een afspraakje voor over een half jaar. <3 |
:D
|
Hij heeft me uitgenodigd voor het PS Vita launchfeest, maar dat gaat 'm helaas niet worden. Ik moet nog steeds werken. Hier ongewijzigde plannen dus.
|
ik heb een bosje rozen gekregen :) en heb hem ik dus een weekendje edinburgh cadeau gedaan, omdat ie zn vrienden mist. maar dat had ik eigenlijk voor valentijnsdag gedaan:P
|
Ik doe aan valentijnskaarten omdat vriendlief dat graag wil :p Maar wij doen het hele jaar door aan kaartjes dus wat dat betreft is het niet heel anders.. behalve dat deze 100x zoetsappiger zijn en dat vind ik stiekem wel leuk :o (wanneer mag je nou ooit je vriend een roze glitterkaart met allemaal hartjes en beertjes sturen? :p)
En we gaan vanavond schaatsen, maar dat is omdat we vanavond allebei tijd hadden :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:48. |