![]() |
Some trees flourish, others saai, some cattle grow strong, others taken by wolvs#1601
john marston ownt iedereen
|
Citaat:
Maar een wel veel onderzocht feit is dat waar de gemiddelde volwassene rond 23:30 moe begint te worden en ongeveer 7,5 uur slaap per nacht nodig heeft (en dus goed om 7:00 kan opstaan), de gemiddelde 14-17jarige óók rond 23:30 moe wordt en ongeveer 9 uur slaap per nacht nodig heeft, waardoor voor een tiener om 7:00 opstaan net zo moeilijk is als het voor een volwassene is om om 5:30 op te staan. |
oeps, nummer verkeerd
|
Snel editen, nu kan het nog!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik weet niet hoe je moet quoten uit een gesloten topic, maar ik vind het wel fijn om te horen dat je mijn naam ook bij me vindt passen, Aldan. En welke Narnia ben je aan het kijken? Gewoon de eerste? Die vond ik volgens mij het allerleukst. |
Je hebt een shifttoets toch, Spoilerdude?
|
Dat kan je wel en anders geef ik je nu een ban wegens irritantheid.
|
Citaat:
Ik kijk de derde. Ik vond de tweede het leukst en deze tot nu toe het minst. |
Wat moet het worden :O?
|
nummer 1601, sowieso.
|
(Y)
|
Wat een titel :(.
|
En een hoofdletter plz, anders kan ik het niet aanzien. :o
|
Het jaar van de herdenking van de slag bij Nieuwpoort.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
:bloos: Quoten uit gesloten topics (Y).
|
Citaat:
|
En het is "wolves".
|
Ik krijg are er niet meer tussen :O dan is de titel te lang.
|
Ik vind de titel wel mooi, op zijn eigen manier. :o Er mag best wat interpunctie bij en een hoofdletter, maar hij is wel sympathiek zo. Charmant.
|
En wolves past dus ook niet :O
|
Oh ja, die spelfouten mogen er natuurlijk ook uit opzich.
|
Citaat:
|
Wie heeft er berichten geplaatst?
Totaal aantal berichten: 501 Gebruikersnaam Berichten Aldan 66 Quintiano 64 Martiño 37 *Miekje* 31 Stefenootje 30 Gnork 24 Uice 23 Little Phoebe 21 LeMiserable 20 Schrödinger 20 Sarah 17 Sigmund 13 Apate 13 Uomi 12 Chick Rock 10 Chicka Little 10 Noedelhap 10 Luud 9 Pippeloen 8 Havock 7 Trimm Trabb 7 Andijvie 7 Carn 7 Em. 6 Geel 6 .sann 5 mollerator 4 Freyja 4 Spoiler-Dude 3 Vowel 2 Pierrot 1 Moguri 1 rallone 1 Lentekriebel 1 Macrador 1 Aboo ALDAN, ellendige ellendeling! Nare naarling! Vervelende verveel! ;) |
Hoera, het topic gewonnen! :cool:
|
Citaat:
|
Ik haat titels die niet passen (N)
|
Ik haat smurfen.
|
Sm 3'z florish, oths saai, sm cat'l grow strng, oths takn by wolvs.
|
Waar komt opeens die gribusbende aan lezers vandaan?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je kunt nog beter wolvs ervan maken als het niet past, bij wolfs lijkt het net alsof je echt zo'n fucktard bent.
|
Its fun to run its fun to play, its fun to make things out of clay, its fun to fill your car with gass, its fun to braaaaakeee things made of glass
|
:')
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat is dit voor gedrocht van een wsz-titel?
|
Citaat:
|
Het valt mij op dat als ik aan mensen vraag hoe veel koffie ze drinken, sommigen antwoorden "bijna niets, 's ochtends drie mokken en dan 's middags een en 's avonds ook een" terwijl anderen antwoorden "oh ik drink sloten koffie, wel vijf kopjes per dag".
|
Kunnen we er niet een andere leuke titel van maken :(?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nee das oneerlijk, ik maakte een titel en daar hoort iedereen maar mee eens te zijn leuk of niet
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:09. |