![]() |
2 jongens?
Hee ik heb een klein probleem.
Ik heb zelf nu een vriend en ben gek op hem, maar ik zit nog heel erg met mijn ex in mijn hoofd die trouwens ook bij mij op school zit. Telkens als ik hem zie krijg ik nog steeds vlinders, terwijl ik weet dat het tussen ons niet gaat werken. Wat kan ik het beste doen? xxx |
Ehh, geen nieuwe relatie beginnen als je niet over je ex heen bent? Maar daar is het een beetje laat voor. :P Ik heb geen idee wat je hieraan kunt doen. Zo min mogelijk met je ex omgaan? Je huidige vriend dumpen als je toch weer iets met die ex wilt? No idea.
|
huh ;p waarom heb je je ex uberhaupt gedumpt als je nog verliefd bent? niet logisch.
ik zou gewoon even een paar weekjes kijken hoe het gaat en of het verliefde gevoel weggaat, en als je dan nog steeds verliefd bent op je ex, je vriend dumpen.. je kunt toch niet met iemand hebben terwijl je verliefd bent op iemand anders? |
Er staat helemaal niet dat ze haar ex gedumpt heeft..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik het het ook niet uitgemaakt, het werkte gewoon niet.
maar ik ben gek op m'n vriend die k nu heb & het zal niks meer met mn ex worden. dan is het toch logisch dat ik voor mijn vriend kies of niet? xxxx |
Citaat:
Waarom heb je een nieuw vriendje als je nog niet over de oude heen bent? Wat denk je dat je vriend daarvan zou vinden? Wat zou jij ervan vinden als je vriend nog met zijn hoofd bij z'n ex zat en nog vlinders van haar kreeg, zo erg dat hij niet meer wist wat hij zou moeten doen? |
Ik zou niet langer bij mijn huidige vriend blijven in deze situatie, just my opinion
|
Citaat:
|
ik zou het uitmaken met je huidige vriend. en over je gevoelens voor je ex met je ex gaan praten.
misschien voelt hij ook nog wel wat voor jou. zo niet; jammer je hebt teminste je best gedaan |
Heeft tijd nodig gaat vanzelf over
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:33. |