Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   relatie (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1852725)

michiel01 04-02-2012 15:51

relatie

Hallo,

Ik ben een jongen ,wordt straks 21 en heb nog nooit een lief gehad ksnap ook niet hoe dit komt. Heb zelf nog nooit verder gegaan dan kus op wang.
Ze zeggen altijd tegen mij dat ik te knap ben enja ik denk dat meisjes gewoon niet durven relatie aangaan met mij uit angst om gekwetst te worden. Ik ben de laatste 2 jaar "5 keer den boom in gekunnen". Het waren telkens meisjes die kans hadden van nog een jongen enja ik krijg nooit een kans. Na keer op keer afgewezen te worden heb ik nog altijd hoop maarja is moeilijk.
Dusja kzit hier wel serieus mee verveeld want ik ben al lang klaar voor een relatie maarja hoe zal dit ooit lukken?

Vowel 04-02-2012 15:55

Dus je hebt geen relatie omdat je te knap bent? :D

michiel01 04-02-2012 15:57

Citaat:

Vowel schreef: (Bericht 32328141)
Dus je hebt geen relatie omdat je te knap bent? :D

Ze zeggen dat enja misschien dat ze bang zijn om gekwetst te worden.

Volk 04-02-2012 16:12

Als je nog niet verder bent gegaan dan een kus op de wang weet ik eigenlijk niet of je al echt klaar bent voor een relatie. Ik bedoel, als je echt zo knap bent... die zoen had er dan allang kunnen zijn.

Vowel 04-02-2012 16:20

Citaat:

michiel01 schreef: (Bericht 32328144)

Ja, maar wat ik bedoel is dat iedereen toch bang is om gekwetst te worden, on some level? Ik wil ook niet gekwetst worden, maar dat houdt mij niet tegen om een relatie te beginnen. Dus als die meisjes je echt leuk hadden gevonden (en dat gaat niet alleen om "knap" zijn) zouden ze zich daar niet door hebben laten tegenhouden, snap je?

Hoe ga je altijd om met meisjes? Het kan ook jouw houding zijn die mensen afschrikt, of misschien ben je te terughoudend, te verlegen, juist té flirterig (waardoor je misschien als een "player" overkomt), of of of. Er zijn duizenden redenen te verzinnen, maar "te knap" is er niet één van.

Schrödinger 04-02-2012 16:21

Citaat:

michiel01 schreef: (Bericht 32328144)

En dat geloof je? Misschien knappen ze af op je naïviteit.

michiel01 04-02-2012 16:25

Citaat:

Vowel schreef: (Bericht 32328205)
Ja, maar wat ik bedoel is dat iedereen toch bang is om gekwetst te worden, on some level? Ik wil ook niet gekwetst worden, maar dat houdt mij niet tegen om een relatie te beginnen. Dus als die meisjes je echt leuk hadden gevonden (en dat gaat niet alleen om "knap" zijn) zouden ze zich daar niet door hebben laten tegenhouden, snap je?

Hoe ga je altijd om met meisjes? Het kan ook jouw houding zijn die mensen afschrikt, of misschien ben je te terughoudend, te verlegen, juist té flirterig (waardoor je misschien als een "player" overkomt), of of of. Er zijn duizenden redenen te verzinnen, maar "te knap" is er niet één van.

Ik gewoon dat ik telkens op de verkeerde meisjes val. Niet dat ik verlegen ben. Ik durf naar een meisje gaan ja maar ik ben ni zo'n goede prater.

michiel01 04-02-2012 16:26

Citaat:

Schrödinger schreef: (Bericht 32328208)
En dat geloof je? Misschien knappen ze af op je naïviteit.

tja kan ook. Ik kom blijkbaar slecht over tegenover hen.

michiel01 04-02-2012 16:27

Citaat:

Volk schreef: (Bericht 32328189)
Als je nog niet verder bent gegaan dan een kus op de wang weet ik eigenlijk niet of je al echt klaar bent voor een relatie. Ik bedoel, als je echt zo knap bent... die zoen had er dan allang kunnen zijn.

Ik ben er echt wel klaar voor maarja ik kan moeilijk iemand kussen die een andere jongen wil?

Vowel 04-02-2012 16:30

Citaat:

michiel01 schreef: (Bericht 32328218)
Ik gewoon dat ik telkens op de verkeerde meisjes val. Niet dat ik verlegen ben. Ik durf naar een meisje gaan ja maar ik ben ni zo'n goede prater.

Tja, geen goede prater, dat zou wel een reden kunnen zijn, want als ik het idee krijg dat iemand niets te melden heeft, dan vind ik die persoon ook niet meer interessant.

Heb je wel "gewone" vriendinnen met wie je omgaat? Kun je daar wel normaal mee praten?

Reverend 04-02-2012 16:31

Dat je nog geen chicks hebt geregeld heeft niets te maken met jouw vermeende knapheid. Wil je nog scoren, dan zou ik die onzin ook lekker voor je houden :D

michiel01 04-02-2012 16:47

Citaat:

Vowel schreef: (Bericht 32328234)
Tja, geen goede prater, dat zou wel een reden kunnen zijn, want als ik het idee krijg dat iemand niets te melden heeft, dan vind ik die persoon ook niet meer interessant.

Heb je wel "gewone" vriendinnen met wie je omgaat? Kun je daar wel normaal mee praten?

ja dat wel ja

HOI-hoi-HOI 04-02-2012 16:50

mensenmensen,
wie weet is hij wel echt te knap :o
je weet maar nooit,
want ik heb een kennis van 21,
een zeeeer aantrekkelijk persoon..
en ik weet van hem dat zelfs hij nog nooit gezoend heeft..
maar dat is omdat hij het niet zelf durfde.
slecht zelfbeeld, weinig zelfvertrouwen enzovoort.
bovendien komt daarbij dat hij nooit uitgaat,
dan gaat zoenen met iemand zowiezo al een stuk moeilijker.
misschien een tip voor je? meer uitgaan?

michiel01 04-02-2012 16:52

Citaat:

HOI-hoi-HOI schreef: (Bericht 32328288)
mensenmensen,
wie weet is hij wel echt te knap :o
je weet maar nooit,
want ik heb een kennis van 21,
een zeeeer aantrekkelijk persoon..
en ik weet van hem dat zelfs hij nog nooit gezoend heeft..
maar dat is omdat hij het niet zelf durfde.
slecht zelfbeeld, weinig zelfvertrouwen enzovoort.
bovendien komt daarbij dat hij nooit uitgaat,
dan gaat zoenen met iemand zowiezo al een stuk moeilijker.
misschien een tip voor je? meer uitgaan?

Ik ga al veel uit hoor

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:30.