![]() |
Een soort bong??
hallo forumm
laats hadden ik en een paar vrienden een zelfgemaakte bong gemaakt en dat was niet helemaal gelukt we hadden een waterflesje met 2 gaten erin, in 1 ging de joint en 1 hield je dicht dan inhaleerde je en als het flesje was gevuld met rook haalde je je vinger van het gat je werd er wel goed high van. er zat water in het flesje maar dat was onder de 2 gaten dus ik denk dat dat water weinig invloed had op de rook.. en een joint bij het water verneukt volgens mij je joint. ik heb wel gezocht hoor maar ik heb echt niks gevonden. kunnen jullie me ff helpen hiermee? kevinn |
http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:A...vvbD0WrwbgWH2A
Ik was al begonnen met tekenen tot ik bedacht dat zelfgemaakte waterpijp wel resultaten zou geven. |
Op youtube staan letterlijk duizenden step-by-step tutorials dus ik vraag me af waar je hebt gezocht.
|
Sneeuwbal, appel enz. is ook allemaal mogelijk.Of een bong gewoon kopen, je hoeft geen 18 te zijn en zo duur is het ook weer niet (al vanaf 10,-)
|
Een sneeuwbal :cool:
|
hoe doe je dat dan met een appel of sneeuwbal?
en sorry ik wist niet precies wat ik moest zoeken want ik dach dat een echte bong was net zoals bij waterpijp dat je de hasj (of wiet) er gewoon in legt in een schaaltje met kooltjes etc maar bedankt mutant voor de uitleg. |
je werd goed high, dus wat was er niet gelukt aan?
|
nou ik wil wel is voelen wat er gebeurt bij een bong.. misschien dat het gevoel dan nog meer versterkt word?
|
nuh
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:10. |