![]() |
Iemand zin om mee te gaan wielrennen deze zomer?
Hallo , ik ben wielrenner en ik zoek nog iemand die wil beginnen met wielrennen en GRATIS mee mag voor twee weken naar het zuiden van Frankrijk iemand intresse?
|
Maar liefst iemand die nog nooit gewielrent heeft
|
Dat laatste is dan weer jammer :D.
|
bwa maakt eigenlijk niet leuk hoot, als je iemand kunt overtuigen die nog niet wielrent dan mogeen jullie beide mee ;)
|
Een heel genereus aanbod, maar ik heb deze zomer helaas geen tijd ;).
|
spijtig ma ja ;) misshien volgend jaar
|
Waarom wil je perse iemand mee die nog nooit gewielrent (is dat een woord?) heeft??
|
gewoon om die kennis te laten maken met de sport
|
Het is misschien wat vreemd iemand kennis te laten met wielrennen met iemand die hij niet kent, in zuid Frankrijk ;).
Als je wil wielrennen heb je een racefiets nodig, een outfit, wielerschoenen, er komt nogal wat bij kijken. Straks vind je maatje het na twee dagen niet meer leuk, en dan zit je :p. Misschien kan je beter op zoek gaan naar mensen die in jou buurt wonen, om eens een eindje samen te gaan fietsen. Frankrijk loopt niet weg. |
de kledij en race
fiets mag je lenen, en als je het na dagen beu bent , dan geniet je nog van de zon ;) |
Over het algemeen is Frankrijk niet te beste omgeving om te beginnen met fietsen... Hou er rekening mee dat je van te voren een goede fietsconditie moet hebben opgedaan om daar in het heuvelachtige landschap en de bergen een beetje uit de voeten te kunnen.
Iemand die nog nooit "gewielrent" heeft lijkt me dus bij voorbaat uitgesloten. Ben je zelf wel een enigszins geoefende fietser? |
Citaat:
|
Neem iemand die je kent mee
|
Waarom wil je zo graag een vakantie betalen voor een middelbare scholier die je verder niet kent?
|
Omdat het een pedo is?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:38. |