![]() |
Verliefd op mijn leraar..
.
|
ok?
|
Heb jij een enkele reden om aan te nemen dat de interesse wederzijds is??
|
.
|
Ik vind het jammer voor je dat je een onbereikbare liefde hebt en zo. Kies je een profiel met geschiedenis? Zo niet, is het misschien wat makkelijker 'm te ontwijken (en zo vergeet je hem sneller dan als je 'm elke keer ziet).
En je moet niets met hem beginnen. |
Of t nu wederzijds is of niet, t is illegaal. Vergeten dus.
|
.
|
.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
.
|
Citaat:
|
Als er ontdekt wordt dat jij iets met hem doet verliest hij zijn baan. Niet egoïstisch zijn dus en gewoon vergeten.
|
.
|
Citaat:
|
.
|
Ja, je moet je natuurlijk sowieso niets aantrekken van je vriendinnen. Alsof het opeens anders was geweest als je een andere man van dezelfde leeftijd zou ontmoeten die leraar is op een andere school? En dat leeftijdsverschil, ja dat kan problemen opleveren, maar natuurlijk niet alleen in dit geval, niet alleen met deze man, en dat heeft dan weer niets te maken met of hij leraar is of niet.
Ik denk alleen wel dat je hier met heel veel hypotheses aan het werk bent. Het duurt nog een hele lange tijd voor je überhaupt van school af bent, je weet niet eens of hij enige interesse in je heeft (of kan hebben). Volgens mij maak je jezelf alleen maar gek met al die "wat als..."-vragen. Probeer hem gewoon te vergeten, want je laat natuurlijk wel ieder ander (bereikbaar) persoon aan je langs gaan. |
Probeer hem gewoon te vergeten?
Makkelijker gezegd dan gedaan. Geniet gewoon van het verliefd zijn, het waait vanzelf wel over. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:00. |