![]() |
Uitvragen...
Hoi,
Ik heb nogal een klein probleem... Ik wil iemand uitvragen alleen hoe moet ik dat doen?!!!!! En plus ze is 1 of 2 jaar jonger en is bevriend met mijn zusje hoe doe ik dit !! Ah help?! Btw ik heb geen idee of ze me leuk vind en zo niet dan ben ik bang dat ze me niet meer wilt zien want we zijn hele goede vrienden! |
"Hee, heb je misschien zin om gezellig samen wat te doen, bioscoopje pakken ofzo?"
Als ze nee zegt dan zeg je gewoon: "Oh oke! Nouja jammer, was alleen om de tijd wat te doden ofzo, niks achter zoeken hoor ;)" |
Ja das een oplossing alleen uhm hoe doe ik da met mijn zusje?
|
Kun je goed met haar opschieten? En wat is jouw leeftijd, en de leeftijd van de dames?
|
Ik kan goed opschieten met mijn zus ze is 12 degene op wie ik verliefd ben is 13 ik ben 15 is dit trouwens awkward?
|
Nee hoor, valt reuze mee.
Gewoon dat meisje vragen om uit te gaan. Er gewoon niks over tegen je zusje zeggen. Als na afloop nou blijkt dat het meisje wat tegen je zus heeft gezegd, dan vraag je gewoon wat ze heefd gezegd. Was het positief: "die tijd krijg je ook nog wel ;)" Niet positief: "het was maar tijdsverdrijf hoor.." Neem dit trouwens niet letterlijk over, het zijn maar voorbeelden. |
Heeeel erg bedankt !!!!!!!!!
|
;)
|
en ondertussen al gevraagd ?
|
Ik denk dat ie het rustig aan doet ;).
|
Nu ik het wil vragen word ik nogal onzeker wanneer is het "the right timing" om te vragen?"
|
Wanneer dan ook. Wanneer je haar ziet.
|
kijk waar je ballen zitten, pak ze vast en stap over die onzekerheid heen. Het is een meisje, geen aap of buitenaards wezen.... Ze zegt ja of nee, nou in beide gevallen weet je waar je aan toe bent ! succes
|
Citaat:
ik zou zeker je ballen vast pakken....weet het meisje wat je in huis hebt |
Citaat:
|
Punt is dat er nooit echt "een perfect moment" is. Natuurlijk is de ene gelegenheid wat beter dan de ander, maar vaak hou je jezelf voor de gek met gedachten als "nu komt het even niet goed uit" omdat je dan niet durft. Er zijn altijd wel smoesjes te verzinnen. Gewoon bij de eerstvolgende gelegenheid casual vragen.
|
De TS schrijft dat hij en dat meisje 'nu al hele goede vrienden' waren.. In dat geval is het toch niet zo eng? Zoals boven gezegd kun je als ze nee zegt gewoon doen alsof je het als vriend vroeg.. Wel uitkijken voor de gevreesde friendzone :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:26. |