![]() |
Jan Mulder in zijn blote saai #1605
En verder.
|
Aldan 48
Schrödinger 41 Vowel 40 fizzle-fluffy 39 deadlock 39 Uice 35 Sigmund 31 Stefenootje 28 LeMiserable 28 Sarah 22 Quintiano 20 Commendatore 16 Noedelhap 16 mijamoto 11 Macrador 9 Sherlock 9 Panopticon 8 *Miekje* 7 Lusi 7 Trimm Trabb 6 Carn 6 Pierrot 6 mollerator 5 Martiño 5 Gnork 4 Little Phoebe 3 Uomi 3 Chicka Little 2 Lentekriebel 2 Pippeloen 2 Apate 2 Mc Kauw 1 |
Ik heb al die visuals niet, want ik heb geen idee wie Jan Mulder is. :cool: /etmakas
|
Ja, en nu krijg ik het beeld natuurlijk niet uit m'n gedachten zolang dit (ja, ik weet het. DEZE! Maar dat is lelijk. :o) topic op pagina 1 staat. :(
|
Citaat:
Spoiler
En dan NAAKT en TENENSABBELEND! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik weet niet of het daadwerkelijk correct is, maar "dit topic" klinkt toch veel mooier? |
|
Citaat:
|
Zeg eh, ik was niet van plan er daadwerkelijk naar te gaan kijken hoor! En bedankt. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Welk geslacht Engelse leenwoorden hebben, en welk lidwoord ze dus krijgen, is vaak moeilijk te bepalen. In principe zijn Engelse leenwoorden mannelijke de-woorden, behalve als er een reden is om daarvan af te wijken. We kiezen voor het bij:
een woord dat eindigt op -isme of -ment: het hooliganisme, het agreement, het assessment, het management; namen van talen: het slang, het Pascal; verzamelnamen: het panel, het platform; stofnamen: het denim, het plastic, het teak; woorden waarvan de betekenis (gedeeltelijk) overeenkomt met een Nederlands het-woord: het schort - het shirt; woorden waarvan de betekenis overlapt in het Nederlands en Engels, en die ook een vormovereenkomst hebben: het pocketbook vanwege het boek (maar de/het notebook), het copyright vanwege het recht. --- Op basis hiervan zou ik kiezen voor "het topic", omdat het ook "het onderwerp" is. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Helemaal niks mis met Jan.
|
Meh, dit was mijn langste werk/studeerdag ooit, ik ben halfdood en toen ik net wilde gaan koken ging de lamp in de keuken stuk en ik krijg die bol er niet af dus moest ik in het donker koken :'(
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh. En natuurlijk goedenavond allen :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar halfdood ben ik wel :(
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is niet zijn eigen teen hoor :D:D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh, ik dacht dat het zijn eigen teen was. :d
Maar dan nog, jeetje, ik heb ook wel mensen waarbij ik aan hun tenen zou willen zuigen. Mits gewassen. |
Mulder is soms zo'n langdradige zemelaar die niet kan stijgen of landen. Een beetje een Martin Simek, maar dan zonder misdadig irritant accent. Ook z'n immer achteloze houding staat me soms een beetje tegen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
iemand had ooit het genootschap onze taal gemaild, toch? Die zeiden dat het in principe 'de topic' is en ook 'de forumer' (niet forummer)
|
Jan Mulder heb ik leren kennen door de CaMu collumns in de volkskrant, waarbij nooit zo goed wist welke nou van hem waren en welke van Remco Campert, waardoor mijn eerste beeld van hem sterk vervormd en Campertesk was, waarna hij me altijd tegen is gevallen :o
|
Ik vind de topic echt lelijk klinken :o
|
Alwéér Erben Wennemars, Erik Hulzebosch en Mark Tuitert aan tafel bij DWDD :'D Het houdt maar niet op he, de inspiratieloosheid daar!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Schaatsen is serious business.
|
Zullen we een bash-DWDD-topic gaan maken?
|
Hoeveel argumenten zou ik nodig hebben voor een betoog van tien minuten?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind "forummer" er sowieso niet uitzien. :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:45. |