![]() |
Saailine op dat muffe Saaiboek #1606
Onwards! :WARFACE:
Wie heeft er berichten geplaatst? Totaal aantal berichten: 501 Gebruikersnaam Berichten Stefenootje 66 Vowel 50 Sarah 46 *Miekje* 39 Quintiano 38 LeMiserable 32 Uomi 29 Aldan 29 Noedelhap 25 Chick Rock 22 Trimm Trabb 22 Uice 20 Schrödinger 19 Sigmund 14 Mc Kauw 11 Lentekriebel 9 Carn 8 Pierrot 3 Pippeloen 3 Paranoide 3 umberto 3 Rationeel 2 Panopticon 2 Luud 2 Queasy 1 .sann 1 Havock 1 Lusi 1 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar eh, een chique vertaling van "clew cards" anyone? Trimm naamzoek!
|
Gisteren ging het heel eventjes over reclames; ik moet eerlijk toegeven dat ik die Alfa Romeo-reclamespots met/over/door Giulietta ook wel charmant vind. Geslaagd gedaan, ik heb nul met auto's voor de rest, maar toch gaat er iets kriebelen bij het zien van die reclames. En 't is niet eens de gereedschapskist ;)
|
Ik heb het topic gewonnen :cool:
|
Beh, normaal juich ik het juist toe als dingen me van mn werk houden, maar nu niet. ;x;x
|
Ik heb niet eens in het vorige topic gepost! Mijn tentamens zijn zo overduidelijk voorbij :D:D
|
1 hele post :( Jeetje. Waar zijn de tijden dat ik topic na topic topposter was :mad:
|
Prima doel voor vandaag :cool:
|
HALLO ALLEMAAL HOE GAAT HET MET JULLIE? :d
|
Het is een positief iets! Misschien heb je een druk leven gekregen Sanne :cool:
|
Neuh dat valt tegen :D
|
Of nou ja, ik werk een beetje meer, maar verder!
|
Citaat:
|
Sann <3 *knuffelt*
|
Ik ben niet oud :mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Haha, het werkt. :cool:
|
Citaat:
|
Kat :D
|
Grapje hoor Sanne! Ik vind je helemaal niet oud. :y
|
Citaat:
|
Meh, heeft er iemand van die muppet-zegeltjes over van de AH? Ik wil graag Statler en Waldorf maar ik heb nog lang niet genoeg en volgens mij duurt die actie niet zo bijster lang meer :'(
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja jezus jongens, anders posten jullie even door :mad: zo komt dit topic nooit vol voor vanavond en word ik nooit topposter vandaag :mad:
|
Nou sann., alsjeblieft, hier een post.
|
Citaat:
|
Citaat:
Zweefteefkaarten? |
[QUOTE=.sann;32338259]JA SUPERGOED D::DD;:D;D;D;D;D;D;D:D:D:D '[
/QUOTE] Wat is er dan? |
Citaat:
|
Zijn jullie ook allemaal zo omdathetkoudis-ziek?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wie wil mij helpen van mijn DVD's en kleding af te komen die op V&A staan? *Reclame maakt* :o
Nou het is niet zo heel belangrijk, want als het 20 februari is flikker ik het allemaal weg, maar dat is eigenlijk zo zonde. :( DUS! |
En mijn camera doet het opeens niet meer en nu kan ik geen foto's meer maken van de rest, pffft! :mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh wacht, Eternal Sunshine of the Spotless Mind en Requiem for a Dream zijn nog niet eens zeker, dus die zouden kunnen. (Y)
|
Even die lijst updaten hoor. :o
|
Nou ik kan ze eventueel wel naar iemand anders toesturen als je dat wilt, zodat die het voor je kan bewaren. :)
Even kijken. Ik heb alleen Big Fish niet meer. De rest kan wel. |
Citaat:
Of Clow Cards! The Clow Cards (クロウカード, Kurō Kādo) are magical cards used in the manga and anime series Cardcaptor Sakura. |
Citaat:
|
Sorry ik was jullie alweer even vergeten :bloos:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:25. |