![]() |
Waarom zijn drugs legaal in nl?
Waarom zijn drugs eigenlijk legaal in nederland?
Het is toch een van de dingen dat gevaar vormt voor de anderen.. Als iem bijv stoned achter het stuur gaat is dat volgens mij net zo erg als dronken achter het stuur en hierdoor, en nog wel meer redenen, is drugs illegaal in de meeste landen, maar vraag me af waarom het in Nederland gewoon wel kan. Ik zou eerder zeggen dat Nederland drugs illegaal zou vinden omdat Nederland een van de voorbeeld landen is voor meeste landen. Dus zeg m aar alles is hier goed/op een nette manier geregeld is met regels enal, je weet vast wel wat ik bedoel :p vergeleken met landen die bijvoorbeeld geen aandacht besteden aan verkeersregels, even dom voorbeeldje. Hmmm |
Drugs zijn niet legaal in Nederland
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nederland is (/was) juist een voorbeeld omdat het op een andere manier met dit soort zaken omgaat dan andere bange landen die het helemaal verbieden. Voor de rest was het inderdaad een dom voorbeeldje. |
Citaat:
|
Een biertje of een hijsje op z'n tijd zeg ik geen nee tegen.
|
Citaat:
En in Amerika is wiet bijvoorbeeld wel verboden ipv gedoogd, en daar zijn geloof ik veel meer cannabisgebruikers. Ik heb verder geen cijfers, maar als je die op gaat zoeken kom je er dénk ik achter dat drugs niet per definitie veel erger zijn dan alcohol (vaak zat ook nog andersom) en dat streng straffen averechts werkt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:24. |