![]() |
Ik word gepest.
wat kan ik hier aan doen?
ben al naar mn mentor geweest maar heeft niet geholpen.. |
Iets uitgebreider lijkt me geen overbodige luxe?
|
terugpesten.
|
Wat heeft je mentor er aan gedaan? En wat probeer je er zelf aan te doen? En waarom pesten ze je? Wat doen ze of zeggen ze? Een beetje meer informatie is misschien wat handiger.
Misschien kan je het beste nog een keer naar je mentor gaan om te zeggen dat het niet heeft geholpen wat hij/zij heeft gedaan. Dan kunnen jullie samen naar een oplossing zoeken en desnoods met de klas gaan praten. |
Citaat:
ik negeer ze altijd.. mn mentor heeft alleen er over gepraat in de klas & ze moesten een hele week tot 5 uur op school vuilnes rapen zeg maar XD, |
hahahahahahah mooi voor hun
|
Tja pestkoppen kun je niet makkelijk veranderen (word ook gepest nu minder maar nog steeds)
Maybe naar een andere klas/school als het echt niet anders kan |
Negeren. En als het fysiek wordt en de autoriteit op school voert niks uit moet er op gelijke manier teruggehandeld worden, oog om oog, tand om tand.
|
Iedere keer als ze wat doen, zoals jouw pesten of slaan ofzo, het zeggen tegen je mentor. Ik ben vroeger ook gepest. Het werd steeds erger, op een gegeven moment heb ik het tegen mijn mentor gezegd en gezorgd dat ze straf kregen. Daarna word het vaak wel 1 a 2 weken erger. Maar als je het iedere keer tegen je mentor zegt en hun steeds straf krijgen is voor hun de lol er ook vanaf. daarna gaat het echt beter. Eerlijk. :)
|
Zeggen dat je zelf blij bent hoe je bent en dreigen dat je naar hun ouders stapt dan zeggen ze: 'Boeie!!' Maar je moet echt gaan. Ik werd ook gepest nu durven ze het niet meer
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:46. |