![]() |
Universal Saai Bus-perikelen en andere Hachelijke Momenten #1609
:p
|
Vowel 98
Quintiano 50 Stefenootje 42 Aldan 40 Uomi 34 Apate 33 Trimm Trabb 32 LeMiserable 28 Noedelhap 27 Little Phoebe 17 Martiño 16 Sigmund 16 Schrödinger 10 Luud 9 Freyja 7 Pierrot 7 Geel 7 Pippeloen 5 Lusi 4 Rationeel 3 Carn 3 Qandy. 2 Paranoide 2 Gnork 2 Mc Kauw 2 Chick Rock 1 Uice 1 Panopticon 1 *Miekje* 1 Mr Soija 1 |
Vowel, ik ben niets gewend.
Veel mensen vinden mij nerd, maar ik snap geen kloot van computers. :D |
Vowel, ik vond het jurkje dat je nog hebt al briljant (maar wit dus ehhh ja), en nou ben ik een beetje wijvig dat er al een galajurk weg is :D :o
|
Ah aids. Noedel, check mijn faalsaai :(
|
Nou, LeMis, ik snap er ook niks van.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat is überhaupt "verstand van computers"? Beetje weten waar het stekkertje in moet en hoe het werkt, ala de automonteur? |
Citaat:
|
Citaat:
|
"Verstand van computers" betekent dat je kan scripten in Matlab. :y
|
Ach wat 'verstand van computers' ook betekent, verstand heb ik er toch niet van. :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Pffft, ik had dit topic niet gezien. :D
|
wat is "ICT studeren" ? :P
|
Échte nerds lossen differentiaalvergelijkingen op als beroep. :y
|
Mwah, hardcore gaming is al jaren niet meer inherent aan nerds en geeks.
|
Citaat:
|
Doet hij ooit anders? :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De grafische input van de monitor is overigens DVI, want ik had geen HDMI-kabel voor handen. |
Ik ken iedere aflevering van Star Trek uit mijn hoofd. Ben ik nu een nerd of een geek?
|
Citaat:
|
Wat vond je trouwens van dat verslag in de pm, Martino? Al gelezen?
|
Citaat:
|
Ik krijg net een mailtje van mijn pws-begeleider, waarin staat dat ik een 8,5 voor mijn profielwerkstuk heb. *O* En het wordt ook nog eens afgerond, dus een negen voor mijn combinatiecijfer! Kijk, daar word ik nu vrolijk van.
|
Citaat:
|
Martin, heb je mijn schildpadberichtje terug al gelezen? :bloos:
En nu als de donder aan mijn verslag, moet morgen af en nu is het STRESS ENDE PANYCK! Gevalletje procrestinatie. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Gevalletje procrestinatie is een prachtige afsluiter van een berichtje. :p
|
Citaat:
Ik denk dat ik best wel hard zou kunnen winnen bij Star Trek quisjes. |
Citaat:
|
Citaat:
Overigens heb ik echt nog een ene kloot uitgevoerd. Zal ik nog iets gaan doen dat lijkt op werk of maar lekker door blijven slacken? |
Citaat:
|
Hoe heet die site ook al weer waar je miniquizjes (kwisjes? quisjes? quizzes?) kunt maken?
|
Oh, Carn, Deadlock, Quintiano, startrekfans naamzoek, heeft iemand die blu-ray al in huis gehaald? :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: