![]() |
Gezelligheid kent geen saai met Linda Prins #1610
Klikje voor iedereen die geen zin heeft om de voorlaatste post van het vorige topic te lezen.
Oh en Ste, het fotoalbum is ook heel erg de moeite waard. (Y) |
Omg, heeft ze nou twee BH's over elkaar aan? :| Sowieso, wat de neuk @ al die foto's.
Dat was trouwens weer mijn schaatsavontuur. Ik moest terug lopen op mijn beschermers, want mijn handen waren zo verkleumd dat ik mijn veters niet los kreeg :') |
HAHA :D dat zei ik ook al :')
|
Ogod, ik had de foto's nog niet bekeken. :|
|
Yo Em, hierheen.
Edit: ah. Ja, die zijn heel raar. :d Die slipjes. :d |
Ook erg apart dat er steeds andere mensen op die foto's staan.
|
Ja, dat ook.
|
Ik dacht eerst dat ze in d'r onderbroek gepist (gelekt, dan) had en toen pas zag ik dat het een vlindertje was. :D
|
Ik vind vooral die foto met die cocktails raar. Wat, waarom moet je jurkje zo kort :|. En waarom moet er dan per sé een paarse string onder? En waarom moet je ook alweer naakt op de wc gefotografeerd worden en dat vervolgens op internet zetten?
|
Citaat:
Maar die chick op die wc is wel doable op zich. |
Citaat:
|
En ze doet havo ja. Dat is te zien aan haar taalgebruik. 'leverd', hmhm.
|
Citaat:
|
Sinds ik weet dat Britt haar havo-diploma heeft gehaald, is de havo niks meer waard :(:(
|
Als ze hyves heeft, heeft ze er wel een hele leuke foto op staan. Not. Like :|.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ben
een beetje moe :( |
haha
|
Ah men, door een ander topic ergens wil ik nu kleuren in een kleurboek :o :o /random
|
Mooie voorbeelden die ik ondertussen tegen ben gekomen:
- rauwverwerking (rouwverwerking) - gebeurdt (dat kan sowieso verdomme niet) - onethisch - punten midden in de zin terwijl het een komma moet zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik snap trouwens niet hoe mensen kunnen schaatsen op kunststof kunstschaatsen. Dat werkt toch voor geen meter mee? :| /random
|
Citaat:
|
Ik vind spelfouten vooral ergerlijk bij mensen van wie ik veel houd. :o Of nouja, wat spelfouten niet, maar grove taalfouten. Dan denk ik 'maar! maar! jij bent vet leuk! Hoe kan je dan al je modale partikels zó ellendig fout gebruiken! :(' en dat wil ik helemaal niet denken want ik vind het arrogant. Het is een enorme gewetenskwestie.
|
Maar srsly, een kleurboek en dan maar kleuren. Ik weet niet of ik liever stiften wil of kleurpotloden. Stiften kleurt lekkerder, maar met potloden kan je meer.
|
Citaat:
Laatst moest ze een smsje net zo lang van mij verbeteren totdat alles goed gespeld was. Toen was ze heel boos op me. |
Citaat:
Ohhhh, de atomen van de taal, ik zie het al. Citaat:
|
Stiften voor de randjes en dan met potlood inkleuren. :y Ik wou dat ik dat had gedaan toen ik zes was, dan was ik nu vast een supernet mens geweest.
|
Citaat:
Nu wil ik het doen :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Door dit forum is mijn d/t-gebruik volgens mij meer verbeterd dan door mijn hele middelbare school. En daarom ontleedde ik die zin even omdat er eerst 'verbetert' stond.
En in mijn Nederlands SE waar ik toch 7 kantjes had, had ik maar één taalfout (intuďtiefe) (tenminste, er was verder niets aangestreept) en verder helemaal niets, en geen aftrekpunten en alles. Zonder dat ik daarop had gelet. |
Citaat:
Bij de hand??!?!! :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zal ik verse warme chocomelk maken? Dat duurt wel lang, maar is wel duisentlekker. Hmmm...
|
Citaat:
Ze schrijft bijvoorbeeld vaak '... blabla, hoop het was leuk!'. En dat is nauwelijks korter ofzo, dus geen idee waarom ze dat doet! Ohja, en ze smste een keer 'portomenee'. :( |
Citaat:
Citaat:
|
Waarom zou je je moeder in het Frans sms'en?
Oh, en mijn moeder en ik praten wel eens "buitenlands" met elkaar want wij zijn taalwonders. Dat gaat dan van 'Peut-ętre vous voulez uun petiet eh, bit of this, jawohl bitte ja?' Vooral ons Duits is goed enzo. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn spelling was altijd al goed :cool:
Oke, m'n dt-gebruik op msn soms niet, maar dat is omdat ik snel wil typen en soms niet nadenk. |
Citaat:
|
Ik maak volgens mij nog steeds wel d/t fouten, maar de als/dan fouten zijn er inmiddels wel uitgemept. Ook dankzij m'n bff die me constant verbeterde.
Bij m'n ouders gaat het soms nog wel 'fout', maar dan vind ik 't meer een gevalletje van ABR spreken. Vroegah maakte ik volgens mij wel hele andere zinsconstructies. |
Citaat:
|
Citaat:
En ik heb warme chocolademelk gemaakt. Niet uit een zakje, maar met echte warme melk, cacao en suiker. Nu maar hopen dat het te zuipen is. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:56. |