![]() |
Stalker? Iemand ideeen?
Hey, ik heb een probleem. Er is een jongen die graag met me naar bed wilt. Ik wil mijn maagdelijkheid graag houden tot ik iemand heb gevonden waar ik van hou, en ik hou niet van hem. Nu blijft hij via ping steeds door zeuren sinds gisteren en hij houdt niet op. Ik wil gewoon niet tegen mijn zin met hem naar bed, maar dat wilt hij niet snappen.
Hij zit ook bij mij op school, en dan zie ik hem sowieso elke dag en dan zal hij me waarschijnlijk ook op school blijven stalken. Iemand een idee hoe ik hem echt duidelijk kan maken dat ik niet met hem naar bed wil?! |
Je kan toch wel zijn nummer blokkeren of zo?
|
Ja ik hem wel van ping kunnen verwijderen, maar dan zou ik hem sowieso nog elke dag op school zien. En sinds afgelopen week komt hij ook elke pauze naar me toe.. Hij probeert me echt over te halen en mijn 'nee' helpt niet.
|
Nogmaals nee zeggen en dreigen met aangifte als 'ie je niet met rust laat.
|
heei imsolfy
dit herken ik wel denk ik ik weet niet of ik het kan vergelijken maar mijn zusje heeft een meester en die meester zit ook steeds aan me laatst ging ik mijn zusje helpen met klassendienst want ik was eerder uit en toen zat hij aan mijn kont. ik voel me dan ook egt niet fijn en ik snap hoe jij je voelt. als ik jou was zal ik er met iemand over praten die je egt zkkr weten kan vertrouwen. of je zegt laat me metrust ik wil niks met je beginnen. ik hoop dat ik je kan helpen en mischien zou ja mij ook wel kunnen helpen groetjes priscilla |
Ik vind het wel ontzettend toevallig dat al deze accounts vandaag worden aangemaakt en op elkaars topics gaan reageren. :D
|
Toeval bestaat niet, jeweettoch. Het is het lot.
|
Citaat:
|
Oh en trouwens, ik had al eerder een accaunt voor deze site maar daarvan was ik het ww vergeten haha. En ik ken hier voor de rest ook niemand, dus dat.. :)
|
Kenkerharde bitch-klap geven! Of met van die puntschoenen in z'n ballen trappen, dan snapt-ie de boodschap ook wel denk ik.
|
Overigens delen iMSOLFY_ en priscilla99 geen ip-adressen oid, dus het lijkt me niet dat het hier om dezelfde persoon zou gaan.
@Topic: Die jongen is nogal stom bezig, als hij denkt dat hij 'zomaar' seks met iemand kan hebben en daarom kan zeuren. Ik zou hem héél goed (lees: onaardig en zonder eromheen te praten) duidelijk maken dat je geen seks met hem wilt en nooit met hem wilt hebben en dat hij een zielig klein jongetje is dat ie erom moet zeuren. Desnoods refereer je aan zijn uiterlijk en de lengte van z'n piemel, of aan dat ie schijnbaar te weinig geld heeft om naar de hoeren te gaan, weet ik veel. Ik denk dat dat de boodschap wel overbrengt. |
Citaat:
|
Op wat voor soort 'rare dingen' doel je precies?
|
Hmm misschien dat hij aan me gaat zitten, of me na school gaat opwachten.. Ik weet het ook niet, maar hoe hij nu doet he, hij denkt serieus dat hij me hoe dan ook in bed gaat krijgen..
|
trommel wat brede vrienden op?
|
Citaat:
Offtopic: troll moar. |
Ja jullie hebben wel gelijk. Allemaal bedankt voor jullie reacties en nu maar hopen dat hij me niks doet, anders ga ik idd naar de politie..
|
Als hij in de pauze naar je toekomt schreeuw je gewoon (zodat iedereen het kan horen) dat je hem eng en lelijk vindt en dat je liever een lijk neukt dan dat je hem zou doen.
Oh en maagdelijkheid is overrated. |
jonguh, lok hem naar je huis, kleed hem uit en doe zelf alleen je jas uit ofzo, zet hem dan op straat zonder kleren en verbrand ze kleren, zo leert die het af zonder enige andere gezeik.
|
Als je zulke dingen moet doen bij alle mannen die seks willen, heb je het druk als gemiddelde vrouw.
Wijs hem kort maar krachtig af. Luistert hij niet, dan waarschuw je docenten of wat dan ook. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heel slecht idee. Als het mij zou overkomen zou ik het meisje in kwestie gewoon een hoek geven en mijn kleren terugpakken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:40. |