![]() |
bff
hallo
ik ben mijn bff kwijt hij was egt alles voor me en ik wil hem graag teug wat moet ik doen? niks 55 |
Beter zoeken!
|
Als je hem kwijt bent was het dus een bf en geen bff, lijkt me.
|
je hebt een punt maar we waren heel close
en opeens wil die persoon niet meer met me omgaan |
Waarom niet?
|
Misschien is het een goed idee om erachter te komen waarom hij/zij niet meer met je wil omgaan..
|
heb ik gevraagd wil hij niet zeggen
|
Dan kunnen wij er ook weinig over zeggen, lijkt me..
Ik zou zeggen: laat hem met rust. Als 'ie weer contact wil laat hij dat wel weten. Zo niet, dan niet. |
oke miss scrijf ik wel een brief daar is hij erg gevoelig voor :)
|
Wilde hij je batsen en wilde jij dat niet?
|
Citaat:
|
nee gewoon de een op de andere dag wilde hij niet neer met me omgaan:'(
|
Nee, hij wilde je niet batsen (dus je bent lelijk, of hij is al bezet/homo), of nee, jij wilde dat wel?
|
nee miss is hij homo hij twijfelde maar dat was er niet aan de hand
|
Puberteit :)
|
idd hij zei alleen dat hij vrij wou zijn
|
Wacht even hoor. Staat bff in jouw geval nou voor best friend forever of was hij je vriendje? Misschien is het wel zo dat hij stiekem verliefd op je is en jij niet op hem en het daarom voor hem te moeilijk is om vrienden met je te blijven.
|
Citaat:
Hij wil dus nog geen vaste relatie, want dat staat dit vrijgezellenleven een beetje in de weg. (bff = best female friend?) |
Citaat:
Maar eh, volgens mij is dit inderdaad een gevalletje "hij wil haar neuken, maar zij wil hem niet, dus hij is slim en neemt afstand." Volgens mij heeft de TS niets gezegd over het willen van een relatie met de betreffende jongeman. ;) |
Leuke best friends heb jij.
|
nee hij is mijn vriendje geweest maar daarna hebben we afgesproken best friends forever te blijven
|
Oh dat verklaart een hoop. Afspreken dat je vrienden gaat blijven na een relatie is sowieso al een beetje.. ja, ik zie het nut er niet van in. Maar "bff" zijn na een relatie is al helemaal uitgesloten. Sowieso als er geen tijd tussen heeft gezeten.
Ga er maar vanuit dat je je "bff" kwijt bent, als je hem überhaupt ooit hebt gehad. |
En noem het alsjeblieft geen bff. Het is hier geen mtv.
|
oke ach zie het zo in hij was niet zo populair nu kan ik ander vrienden maken
:) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee hij was heel belangrijk voor me maar ik wil ook andere vrienden
|
Citaat:
|
Ik zal het eens aan hem vragen want gisteren hebben we afgesproken elkaar niet meer te negeren
|
Volgens mij heb je hem gewoon keihard gefriendzoned
|
Als je rond de eerste/tweede klas zit is dit idd niet zo raar, jongens moeten mannelijke vrienden maken, en ik had dit ook zo ongeveer, dus ik kan het begrijpen van de jongen( als je nog rond eerste/tweede jaar zit). Dan is het gewoon raar voor een jongen om met een meisje om te gaan terwijl alle andere jongens uit de klas gezellig met elkaar rondhangen.
|
maar hij hoort nergens bij hij loopt altijd in zn eentje of zit in de kantine met leraren hij prrobeert het wel maar niet veel mensen mogen hem
|
hij vond jou leuk en jij hem niet?
|
we hadden eerst verkering maar nu is het uit en ga ik vaker met een andere jongen om en dan zegt hij ik word misselijk van jullie twee even tussen haakjes hij heeft het uitgemaakt
maar hij heeft niemand maar hij wil niet terug bij mij komen staan |
Hij is dus jaloers dat jij met een andere jongen om gaat... En je mocht eerst raden, want hij wilde het niet vertellen? Dan is deze persoon nooit je bff geweest (sorry Revered)! Lekker laten gaan dus....
|
Ik snap je laatste deel van de zin niet
|
Dat je echte vrienden moet zoeken.
|
Nee daarvoor van je mocht eens raden
|
begrijp van niets jou daarvoor.
|
Hu ik snap het niet meerr maar in ieder geval ik zie hem en week niet hij zit lekker ver weg in afrika
|
Citaat:
Zo duidelijk genoeg?? |
Ja hoor dank je
Maar ik denk dat ik effe moet gaan praten Maar ik zie hem elke dag want hij zit bij mij op school |
heb met hem gepraat volgens hem is het omdat ze anddrs denken dat het weer aan is maar dat is het domste wat ik ooit heb gehoort en hij wil niet verder pratern en looopt weg wat moet ik doen
|
Leestekens gebruiken
|
Citaat:
|
wtf heel dit gezeur lijkt eigenlijk meer op aandacht trekken vind ik hoor !
hij mag je niet meer okee.. hij negeert je okee... misschien beter zo ? hij wilt rust ! |
Dan was het geen bff!
|
Laat hem gewoon. Als hij lekker vrij wil zijn, dan moet jij je niet druk maken. Zo te merken maakt hij zich ook niet zo druk om jou. Hij doet wat hij wil: en dat is vrij zijn. Doe jij dan wat jij wilt!
|
Citaat:
En tsja, als het zo loopt, werkt een vriendschap niet en voelt het voor hem rot aan. |
Ik trek geen aandacht hou gewoon je kop dit geld voor 1 persoon hoor niet voor de rest
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:11. |