![]() |
Call of duty of battlefield voor Xbox 360
Ik kan niet kiezen tussen cod en battlefield, wat zeggen jullie?
|
Battlefield... zoiezo.
|
Battlefield.
|
nee niet doen battlefield is poep kies cod
|
Citaat:
|
Citaat:
|
geef een goede reden dat battlefield beter is
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Succestopic.
|
bij voorbaat
|
cod is gewoon BETER!:evil:
|
Citaat:
|
Battlefield als houdt om in voertuigen mensen neer te knallen en veel wilt rennen en snipen. CoD voor het meer classic soldaat gedoe
Ik persoonlijk vind dat je deze 2 games eigenlijk niet kan vergelijken. Maar heb ze wel allebei. PS: BF3 kan je niet 2de hands kopen je hebt daar zo'n serial voor nodig ook op de PS3 |
Citaat:
CoD "classic soldaat gedoe" noemen gaat ook nergens over, hoewel ik ook niet echt begrijp wat je ermee bedoelt. Klassieke soldaten gebruiken voertuigen. |
Battlefield 3 omdat die beter is, maar je kan wel veel plezier beleven aan CoD, ook al is het achterhaalt na CoD 4.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vindt dat battlefield 3 een betere kwaliteit heeft en je kan ook veel dingen met voertuigen doen.
Cod vind ik uhm.. soort van gezelliger ofzo. maar het ligt ook aan jou, dus ik bedoel ga jij meer voor de kwaliteit en voertuigen of meer voor de actie. cod is gewoon ook leuk en ja ik vindt ze allebei leuk dus koop ze allebei! :D BF (y) COD (y) |
1.6 > BF > CoD
|
1.6?
|
Ik voel me zo oud.
|
Citaat:
|
Citaat:
die bloed effect teken ik beter met wasco en krijt XD |
Citaat:
Ze herhalen gewoon telkens hetzelfde concept over and over again. Alle cod na cod4 faalden. ALL HEIL BF3 |
Citaat:
Source was trouwens niet bijzonder, maar ook beter. |
Games zijn wel ietwat verschillend. BF3 is meer high-maintenance, en teamwork is belangrijker. In CoD kan je sneller meekomen -doch zitten er ook no-lifers op die die game veel, en veel te vaak spelen- en het is wat makkelijker voor 'pick up and play'.
Als je de tijd er voor hebt is BF3 beter, als het vooral 'even een uurtje knallen met maten is' ga je uit CoD meer halen. BF3 doet de shotguns wél fatsoenlijk trouwens. Als in, meer bereik dan 4 meter. Nog steeds te weinig maar dat zal wel game balance zijn :p |
Dus... TS wat is je keuze?
|
gwn doen wat je leuker vindt vindt je voertuigen leuk en ookal ben je heel goed kun je nog verliezen doordat je team slecht is dan battlefield wil je echt dat jij goed moet zijn en veel kill-streakes strikes dan cod
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik speel CoD en BF3 maar als je bijvoorbeeld eerdere delen hebt gespeeld van CoD kan je gaan voor MW3 maar geloof me die game zit vol hackers daarom ben ik battlefield gaan spelen, mappen zijn groter meer keuze uit wapens je kan gewoon veel meer in BF3 en het ziet er ook nog eens beter uit dan CoD.. (Denk je er anders over pm me even) (Speel je xbox360 voeg me ff toe: CL1N1CLOWN) |
Citaat:
|
Call of duty: Leuker met vrienden!
Battlefield: Realistisch en grote mappen, Leuker sniperen, Niet zo leuk om met meerde mensen de spelen! Is mijn menig! |
Citaat:
|
UT Goty, beste shooter ooit.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sparen tot dat je ze allebei kan kopen :) En ff offtopic Counter-Strike is een van de stichters van het FPS genre dus niet zo negatief he ;)
|
de beste games zijn sowieso mw3 en black ops, call of the death 1 en 2, medal of honor en homefront is ook best wel vet maar ik zal zeker het enige meisje zijn hier die ps3 en xbox speelt? ik ben trouwens vetgoed met mw3
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou voor Call of duty gaan, maar als je meer van realistisch houd dan lekker rushen, dan zou ik wel voor bf3 gaan.
|
Als je echt een game wilt spelen waar teamwork vereist is en met enigzins realisme (bf3 is niet realistisch) kun je het beste bf2 kopen en project reality mod 0.97 downloaden. vrij actief nog en draait allemaal om teamwork.
http://www.youtube.com/watch?v=ne0FT...eature=related http://www.youtube.com/watch?v=QB027...eature=related |
Citaat:
|
Was meer gericht aan de mensen die beweren dat bf3 hardstikke realistisch is. Denk dat hij na 2 maanden ook wel al heeft besloten.
|
rtcw
|
Naar mijn mening is BFBC2 Koning van de battlefields, BF3 is vergane glorie sinds de laatste patch.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:43. |