![]() |
Naam-avatar-signaturetopic #1
Omdat dit al veel te lang geleden is! *O*
Voor degenen die dit niet kennen: je geeft jou persoonlijke mening over de naam (nick), avatar en handtekening van de persoon boven je. Dit kun je beknopt doen, maar ook uitgebreid, maar net waar je zin in hebt. Het makkelijkste is als je zo reageert: N: (mening) A: (mening) S: (mening) TS + 1 start, want TS heeft geen persoon boven zich. |
N: ja best leuk, niet heel bijzonder
A: leuk! S: mwa |
N: Niks mis mee!
A: Fraaie avatar, maar ik vond je pop-art ding leuker S: :D |
N: Golfje op de n (Y).
A: Baas :cool: S: Mwa. |
N: Wel prima.
A: Superleuk en vrolijk (y) S: Hm, niet echt. |
N: Vervelend, want ik denk steeds dat ik het ben als ik je geciteerd zie worden.
A: Kitsch. S: Flauw. |
N: Prima.
A: Meh. S: Volledig willekeurig, dus óf dat is de grap, óf ik mis iets. |
N: Leuk :Y. En heel erg herkenbaar wel, ten minste, als ik andere namen zie moet ik soms 2 keer lezen om te zien over wie het gaat, maar dat heb ik bij jou nu nooit.
A: Ik vind hem wel mooi. Maar op de een of andere manier heb ik het idee dat ie bij een groter iets hoor, en dan wil ik het groter iets zien :O. S: Een rondje googlen verteld mij dat het een boek is, eentje die ik graag zou willen lezen. Maar goed, het zegt me nu verder niet zo veel dus :O |
N: wel leuk, doet me wel denken aan 'apatisch'
A: heel leuk! S: grappig |
N: Wel leuk, alleen blijft mijn hoofd steeds 'nootje' lezen.
A: Ziet er interessant uit, maar ik weet niet precies wat het is. S: Ik kan er bijna elke keer om lachen :cool: |
N: Leuke naam, doet een beetje Japans aan.
A: Beetje mokkig. :p S: Mooie sig. Lekker dromerig. :) |
N: Ik mis een spatie, en een accent op de e
A: Het plaatje is te klein, jammer S: Meh |
N: Prima natuurlijk (Y)
A: :cool: S: Noh :( |
N: ik kan het niet mooi uitspreken. Maar het is wel duidelijk en herkenbaar.
A: past bij je naam, omdat je hem al lang hebt. S: past vooral bij je avatar, maar ik vind hem niet zo leuk, teveel lange woorden. :bloos: |
N: leuk, bekend
A: wel leuk, maar ik zie niet goed wat het is. Het is net een soort embryo ofzo S: lekker metrum! Leuk. |
N: Leuk (y)
A: Geen idee wat het is :( S: Prima (Y) |
N: Leuk
A: :D S: Mnee. |
N: Passend!
A: Net niet passend. S: "moron" zou beter bekken. |
N apart
A: past wel bij de nick S: weet ik niet wat er staat:P |
N : mwah
A : leuk S : ik hou niet van signatures met van die clichématige Loesje-achtige uitspraken. |
N: Leuk.
A: Doet me steeds denken aan luciferhoutjes, maar wel leuk :) S: Ik vind Duits lelijk en drie punten aan het einde van een zin meestal ook. :o |
N: Vette naam!
A: Maf. (y) Avatars zijn echt te klein op dit forum om ze echt goed te kunnen beoordelen trouwens. :p S: blijft leuk. :D |
A: Mwha S: Niet veel aan |
N: Oke, maar ik mis een hoofdletter.
A: Nee. S: Meh. |
N: Jawel, lekker herkenbaar.
A: Mooi (y). S: Waarom niet. |
N: besterd!
A: och, ach, ja, nee, ja. Nouja ok! S: maaaaaaaad world |
N: (Y)(Y)(Y)
A: Heel veel pluspuntjes :o S: Na enige research ook een pluspuntje waard (Y) |
N: Ik weet niet wat het betekent, maar omdat jij het bent sowieso (y)
A: Meh S: Meh :o Sorry |
N: Vind ik leuk om te zeggen in een meneer Aart manier. MarTIENjoooo!
A: Jaaa, vrolijk! S: Nou, sorry hoor. :( (maar wel leuk) |
A: Mwa S: heel leuk :cool: |
Citaat:
|
N: saai
A: beetje onduidelijk doordat ie beweegt en de avatars sowieso te klein zijn op t forum S: ook een beetje saai |
N: saai
A:geil S:grappig |
N: Hoofdletterloos
A: (N) S: (N) |
N: Als ik erover na ga denken, wordt het ingewikkeld, maar het klinkt best goed.
A: Ziet er een beetje mysterieus uit. S: Mwah, ik weet niet precies wat het is, maar ik vind het niet zo leuk. |
N: Wel leuk, al weet ik niet goed hoe het wordt uitgesproken.
A: Ik vind m wel mooi, geloof ik. S: :) |
N: Leuk, herkenbaar.
A: Mwoah S: Sterk :D |
N: Best oké.
A: Indrigerend; ik zie er steeds Mark Ryden in. En dat is een harde baas. Ik had trouwens dat wit vervangen door forumgeel. Omdat de eckte harde bazen in het geel forumen :mad: S: Nogal dubbel, eah :P |
N: Mwa, wel oke
A: Awesome natuurlijk :cool: S: Ik hou niet zo van een sig die uit delen bestaat. Tweede deel is wel leuk. |
N: De klemtoon ligt op een erg rare plek
A: Ik kan niet echt zien wat het is, maar opzich ziet het er wel leuk uit S: Ik probeer nog altijd het fragment te vinden waarin hij dat zegt om het dan 30x af te spelen |
Het zit in Poelmo, het stuk one-liners.
Beschouw dit als offtopic, doe mollerator maar! |
N: Hoofdletter :mad:
A: <33 S: Hoofdletter :mad: |
N: Past niet bij je!
A: Past wel bij je! S: Oscar Wilde (y) |
N: niks mis mee
A: valt tegen S: frans(y) |
N: verwarde ik met Chick Rock, komt van Chicken Little neem ik aan?
A: abstract heur S: leuke clou, moest wel even hihi'en |
N: Leuk, compact
A: Donker S: compact.... niets toevoegend |
N: Klinkt lekker, prima naam.
A: Past bij je naam S: Ennepe mij een man, Muse, multimodale ... volgens google translate. Ik snap er geen kaas van. |
N: Goed. Doet me denken aan taart. (Y)
A: Ik vind het een beetje apart. Omdat het rond is doet het me denken aan zo'n afbeelding die je in zo'n kettingding doet, maar daar is ie toch een beetje, tsja, apart voor! S: Daar kun je over nadenken. Eventjes :D |
N: Het doet me zo denken aan apatisch. Vandaag was er trouwens iemand met een facebookstatus waar 'apaten' in voorkwam, en toen moest ik aan jou denken.
A: Die avatar doet me heel erg denken aan toen je nog Interglot heette. Al weet ik niet of je hem toen al had. En gelukkig heb je niet die ene nieuwe gehouden, die vond ik niet zo leuk. S: Leuke uitspraak, ik wil ook wel eens een taart van je proeven :P |
N : leuk.
A : vind ik niet mooi. S : filosofie van de koude grond. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:48. |