![]() |
sάάἰ #1614
Citaat:
|
In dit nieuwe topic ook een kusje voor Aldan! Word maar snel beter!
|
Citaat:
Nou ja, hij was wel constant aan het reizen/zwerven, dus eigenlijk klopt dat wel. :cool: |
Citaat:
|
Hoi! Ik ben te moe om te douchen zodat ik naar bed kan, ik dommerd
|
Theodoor had heel lekkere pizza gemaakt :y een hoekje tonijn/ui, een hoekje spek/geitenkaas, een hoekje chorizo/peper en een hoekje driekazen.
|
Citaat:
|
Ik heb ook pizza. Nu. Net bezorgd :bloos::bloos::bloos:
|
Ik heb ook pizza. :o Het is wel pizza night vandaag hè? :D
|
Citaat:
|
Dat van die bezorgpizza's begrijp ik niet zo. Het is toch veel goedkoper om diepvriespizza's te kopen in de supermarkt?
|
Ik was niet zo lekker vanavond. Dus ik ging geen boodschappen doen en ik had geen honger. Maar nu voelde ik me weer beter en kreeg ik honger. Ja dan kun je niets anders dan pizza bestellen, toch?!
|
Citaat:
|
Ik heb nog nooit in mijn leven een pizza besteld.
|
Wij hadden vanavond ook pizza :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Pizzadag dus :y
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Helaaspindakaas had ik geen pizza. Maar ach, pasta is ook lekker :y
|
Citaat:
|
Ik heb nu wel heel veel dorst, terwijl Theodoor toch nooit zout toevoegt. maar wel zoute ingredienten nu.
|
Ik heb al fucking lang geen goede pizza meer op, bedenk ik me net. Mss morgen maar eens halen.
Ik had vandaag opgebakken zuurkool met uienjus en een hamburgert. Goed te pruimen, al zeg ik 't zelf. Vooral die uienjus. Nooit geweten dat je zonder vlees ook kklekkere jus kunt maken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Inmiddels lig ik in bed zonder Gedoucht te hebben :bloos: komt morgen wel!
|
Het is een beetje kut dat ik niet in het centrum van Leiden woon, want niet alle pizzeria's bezorgen hier en bij de meesten is er dan ook nog een bestel-minimum. Het is niet handig als het minimum 15 euro is terwijl je in je eentje woont en de duurste pizza een tientje kost.
|
Ik woon op ongeveer 100 meter van een pizzeria. Maar daar heb ik nog nooit wat gehaald want da kos duur.
|
Citaat:
|
ja hier ook zoiets. Soms heb je dan tussen 8 en 12 euro wel nog bezorgkosten
|
Citaat:
|
Ik zei dan ook 'de meesten', he NOEDEL. Die zonder minimum zijn goedkope kutpizzeria's met kleffe kakpizza's.
|
Citaat:
|
Citaat:
En die taart komt wel een keertje :cool: je ging toch meedoen met levensweg spelen met Kat en mij :D? |
Citaat:
|
De huisgenoot van mijn vriend en ik gaan los op Nyan Cat :D(Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hulpverleners hebben er meer last van denk ik :D
|
Pizzafressers.
|
Citaat:
|
Filmtijd, houdoe!
|
Zit er eigenlijk veel zout in pizza (als je bestelt dus)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zout is een makkelijke 'smaak'maker dus het zit in het deeg, in de saus, in de kaas, etc. Ja dus.
|
Ik ben nu bij m'n ouders, ze wonen in een klein dorp, en zelfs hier kan je pizza's bestellen hoor! :P
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:31. |