![]() |
Als de hele wereld zijn geheugen kwijt is geraakt, behalve jij...
hoe zou jij dan de maatschappij inrichten? Wat zou je hetzelfde laten, wat zou je veranderen? (Ervanuitgaande dat ze jou om advies vragen en ze je serieus nemen)
|
Ik zou Uice en Kazet aanstellen als wereldbazen, en ze er het beste van laten maken.
|
Dan kennen ze geen taal, weten niks wat normen en waarden betreft, het zullen instinctieve wezens worden.
Chaos, ik weet wel hoe het was dus ik ga mooi rondreizen, in luxe huizen wonen, iedere dag weer in een ander huis, iedere keer een andere auto pakken, scheuren op de weg. En al het verf is gratis natuurlijk <3 Na een tijd zal ik op voedseljacht moeten gaan gezien erg veel producten over datum zullen raken, ook spannend. |
Citaat:
|
spelbreker
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou het niet weten. Wat een verantwoordelijkheid zou dat ineens zijn!
Maar misschien zou het wel een mooi moment zijn om alle religieuze boeken te verbranden. Of nou ja, verbranden hoeft niet, maar ze mogen bij de stapel waar ook al de Griekse mythologie op ligt. Scheelt dat ook weer ruzie met argumenten van het soort JA MAAR VOLGENS DE BIJBEL enzo. |
Citaat:
|
Misschien pogen om een succesvolle communistische maatschappij op te richten? Gewoon voor de lol. :)
|
Ik zou willen dat er dan iets van twintig of dertig of hoogstens vijftig mensen over waren, buiten mij, zodat ik met ze kon praten, lang en intensief, om ze van al mijn ideeën wat betreft menselijkheid e.d. op de hoogte te stellen. Daarna bouwen we een kleine, vredelievende samenleving.
/saai plan |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:20. |