![]() |
Bolognesaai chips #1615
Croky saté is nog wel goed te doen. En de meeste standaard Lays vind ik een beetje flauw van smaak. Vroegâh was Lays (nog Smiths geheten) veel kruidiger, vooral de bolognese!
|
Bolognesechips zijn sowieso niet te vreten.
|
Ik ben blij dat mensen denken dat ik goed ben in AoE (Y)
|
Ach, aangezien vrouwen per definitie al slechter zijn in gamen, is dat niet een hele prestatie ;)
|
Pfft :(
Ga ik nu maar een vrouwvriendelijk spel spelen he! RCT ftw :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
The sun will rise
And keep your mind at ease So close your eyes <3 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee man, dat is voor mietjes, ik deed wel altijd IDKFA, omdat de BFG niet te krijgen was in de demo :o
|
Stiekem deed ik het gewoon allebei. En ook IDSPISPOPD natuurlijk! En ook IDCLEV31; om het geheime Wolfenstein-level te spelen :cool:
Bizar dat ik dit gewoon uit mijn hoofd weet, maar verjaardagen en dergelijke een onmogelijke opgave lijken om te onthouden :S |
Hurr, cheat codes.... Desert Strike: BQQQAEZ
20 jaar geleden ofzo :') |
Hebben jullie 'm nooit uitgespeeld zonder cheats? Oi oi oi, de immense trots die ik voelde na het cheatloos verslaan van die laatste onmogelijke level <333
|
Citaat:
|
Wat heeft Vortex toch een onwijs toffe stem <3 |
Ik weet nog wel dat ik vroegah, als klein jochie, totaal verzot was op Dune II. En dat ik er achter kwam dat de Death Hand
1- inaccuraat als de shit is 2- totaal random is Meaning dat saven vlak voor ze dat ding afschieten en het beste resultaat afwachten = profit. Ook al weer veel te lang geleden. /oud |
Citaat:
Ik zou ook fucking goed zijn in gamen als ik 't 16 uur per dag zou doen. |
Vrouwen zijn wel per definitie slechter in schaken dan mannen :cool:
|
Goedenavond allemaal.
Citaat:
|
Citaat:
|
Zijn er ook ratings met een negatieve waarde? Ik denk dat ik daar min of meer aanspraak op maak...
|
|
:D:D
Goeiemorgen trouwens :P |
Ook een hele goede morgen!
|
Hebben jullie allemaal goed geslapen?
|
Ja! Heb jij goed geslapen :O?
|
Ja! En dat werd ook hoog tijd. Ik heb van 1 tot kwart voor 8 geslapen!
|
(Y) Fijn!
|
Ik ga vandaag de stad in. Dat heb ik al lang niet meer gedaan. Sinds januari heb ik minder te besteden dan voorheen en nu houd ik ineens geld over. DAT KAN NATUURLIJK NIET! Geshopt zal er worden :D
|
Shoppen :cool:
|
Goedemorgen!
|
Ik ga een cadeautje voor een goede vriend kopen en ik wil nog wat nette maar toch lekker zittende kleren :y
|
Goeiemorgen Sarah. Heb jij ook goed geslapen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Goeiemorgen!
|
Goeiemorgen.
|
Kijk eens wat een ochtendactiviteit!
|
ja nou!
|
Ik had vanochtend een heel rare droom, maar ik heb geen flauw idee meer waarover. EN ik ben opgestaan zonder op snooze te drukken (y)
Telkens als ik op de fiets ga kom ik heel warm aan, maar krijg ik het een uur later echt heel koud met wittige vingers en huivertjes enzo. Alsof mijn lichaam per ongeluk iets te lang doorgaat met afkoelen. |
Citaat:
|
Zo. COllegetijd :O
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar vakantie is wel fijn! Maar heb je dan niet volgende week vakantie? Of heb je dan nog steeds vakantie? |
waarom heb ik geen vakantie? :'(
|
Citaat:
|
Nee, wacht. Huh? Midden en Zuid hebben volgende week vakantie, en Noord pas de week dáárna. Waarom heeft Uomi vakantie?
|
ik woon in oost nederland :D wij hebben vanaf 3 uur pas vakantie 's middags
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:23. |