![]() |
een pc kopen
hallo iedereen, ik heb een vraagje: wat vinden jullie het beste gaming console, PS3, XBOX, iets van NINTENDO of PC? ik zelf vind de pc de beste omdat ik het beter, handiger en een betere kwaliteit vindt en ik heb daarover een vraag:
Kan ik met deze pc betere resultaten dan alle andere consoles in gaming verwachten? of is de videokaart niet goed genoeg (denk zelf van wel) maar ik weet het niet zeker. BTW: ik wil met een paar vrienden ook beginnen om SUCCESVOLLE video's te maken en op youtube te uploaden over onder andere : gaming, animating, filmpjes en comedy enz.. en we hebben dus een goede pc nodig die we lang kunnen gebruiken voor gaming en video editing. en ik weet niet of deze pc hiervoor geschikt is, trouwens het is een gaming pc :p |
Welke pc??
|
Citaat:
owhhh??:eek: ik ben echt een dombo haha . effe de link posten: http://www.computerstore.nl/product/...r-x5327-d.html |
Ja dat is beter dan een console
|
Citaat:
|
Nintendo :)
|
Citaat:
VERROT ALS HET GAAT OM REALISTISCHE GAMES ALS COD (n) EN VAAK ZIJN ER BIJ ZULKE GAMES OOK MINDER MOGELIJKHEDEN (digitale discriminatie) EN DS: SPIJT DAT IK HET HAD GEKOCHT :facepalm: |
Een NES is ook niet zo erg, maar grafisch geen wondertje.
Als je trouwens die PC koopt raad ik je aan om er een SSD in te zetten of in te laten zetten. Daar wordt 'ie ietsje sneller van, hoewel het OS er dan wel op moet. |
Ja je hebt gelijk. maar dat zal er later vast wel bij komen, eerst de pc en de beeldscherm daarna de extra's :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Now, when it comes to PC versus console; vroeger hadden consoles 'n heel groot voordeel ten opzichte van PC's. Het was de game er in en spelen maar, in tegenstelling tot patches, updates, bugs, und so weiter waar PC-gamers vaak mee geconfronteerd werden (Daikatana/VTM: Bloodlines zijn schoolvoorbeelden). Nu alle consoles tegenwoordig wel op intarwebs zitten hebben gamedevelopers dat ook goed in de gaten gekregen en zo zat een maat van me laatst een uurtje of 5 te wachten voor hij een game kon spelen op z'n PS3 in verband met de nodige updates en fixes. Blijft er nog een ander voordeel over; gamen met een controller en op de TV. Ook dát is de laatste tijd behoorlijk veranderd; 24" schermen zijn geen uitzondering meer en een controller voor de PC is ook al jaren verkrijgbaar. Dus in mijn ogen zijn er maar twee goede redenen voor een console anno nu; gamen op de bank én op een (HD) TV. Als je daar niet veel waarde aan hecht is de PC een veel betere optie in verband met flexibiliteit en grafische hoogstandjes waar consoles een dikke punt aan kunnen zuigen. Uiteraard blijf je met console exclusive games als voordeel voor consoles. Of je grafische kaart adequaat is voor je doel kan niemand zeggen als je niet even aangeeft wat voor kaart je hebt eah ;) |
Als je een echt goede PC wil, moet je bereid zijn flink wat euro's te investeren.
Verder raad ik je aan om er zelf een samen te stellen. |
Citaat:
|
Een pc van 6-700 blaast een console nog steeds helemaal weg, en dat is helemaal niet zo vreemd gezien de verschillen in hardware.
Wat vaak jammerlijk is, is het gebrek aan optimalisatie van ports. Verder is capslock inderdaad irritant. |
Citaat:
http://jscustom.theoldcomputer.com/i...a_SNES_PAL.jpg |
Citaat:
http://files.xgn.nl/upload/20110901162331.jpg |
Citaat:
http://www.classiccmp.org/dunfield/c64/h/complete.jpg |
:facepalm:
|
De eerste was nog grappig...
|
Ik vind het wel grappig dat ze allemaal dingen posten waar ze nooit echt op hebben gegamed.
|
Alhoewel ik toch wel in het bezit ben van een SNES.
|
Citaat:
|
En natuurlijk iedereen weer zijn standpunt verdedigen, gaan we weer verder ontopic?
|
haha ja SNES was vroeger echt te gek. maar ik hoor zoals unlimiteduav veel mensen die me aanraden er zelf eentje te bouwen waar je ook goedkoper uit kan komen. en ik ik vindt een ps3 ook te gek maar pc vindt ik beter en ik ga een pc ook hard nodig hebben voor andere dingen waar een pc wel krachtig genoeg voor moet zijn. trouwens de pc die ik jullie heb laten zien is mij betreft een ideale pc voor mij, om video's te bewerken en om games erop te kunnen spelen. er wordt daar ook vermeldt dat het geschikt is voor extreme gaming en videobewerking live televisie opnemen enz.. + een niet al te hoog prijs voldoet aan al mijn wensen. en ik zal erop letten om geen capslock te gebruiken bij onnodige dingen. ;)
|
Sowieso is de PC tegenwoordig king. Vroeger konden alleen qua kwaliteit de consolegames nog best tippen aan de pc.
|
Citaat:
|
Y U NO GIVE LUV TO GAMECUBE!
ik vond metroid prime en twilight princess er best slick uitzien... |
Console gaat nooit terug beter worden dan pc, aangezien niemand een console van 1000 euro of meer gaat kopen. Wat dan weer wel goed is aan console, is dat iedereen gelijke specs heeft (behalve verbinding dan).
|
En wat nou als we console en pc combineren?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, dan krijg je dus juist een PC.
|
Zijn consoles dan niet een soort van (in vergelijking met) underpowerd PC's?
|
Citaat:
|
overigens aan TS:
Die pc is wel aardig adequaat en zeker veel beter dan de beschikbare consoles op het moment, ik zou echter met name met het oog op het renderen van videos het geheugen uitbreiden tot het dubbele, ook zou ik de SATA schijf vervangen voor SSD, de videokaart is verder adequaat om voorlopig mee door te kunnen. |
Citaat:
Voorbeeld: The Witcher 2 op de PC; daar heb je een stevige computer uit 2011 voor nodig wil je die game goed kunnen draaien; maar de versie op de Xbox 360 (bestaande uit componenten uit 2005) ziet er redelijk gelijkwaardig uit. Natuurlijk zijn sommige elementen wel wat afgezwakt, maar ala. |
Nou, dat beantwoord mijn vraag dan.
|
Citaat:
kan je alles samen stellen begin met de behuizing en ga met de klok mee(y)(y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:38. |