![]() |
vind me vriendin me raar??? help mee
hallo . ik heb nu byna een maand verkering met een meisje , op msn hebben we vak gesprekken die lopen dan uit op het onderwerp dat ik nogal plannen heb later, ze is een normaal meisje en ik wil later een tattoo maar zij vind dat geen goed idee, ze vind mijn muziek eng ( rock, metal soms screamo ) en ze vind het raar dat ik wil zuipen als ik 16 ben en dat ik een x wil proberen te blowen. en na een lang gesprek zei ze : zo ken ik je helemaal niet :( en nu denk ik dat ze me raar vind en wie weet maakt ze het wel uit binnenkort. wat kan ik doen om dit te redden . als ik zou zeggen dathet een grapje was lieg ik en ik wil niet tegen haar liegen. HELP ME AUB!!!
:( |
Eh ik denk dat je beter iemand kunt zoeken die niet zo ontzettend bekrompen is. Wil jij nu echt zo'n vriendin?
|
Ach het zijn helemaal geen dingen om je nu druk over te maken. Maar hoezo zou ze jou zo niet kennen?
|
Wat is nu eigenlijk precies haar probleem, los van dat je screamo luistert?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wil je dan niet liever een vriendin die jou ook leuk vindt om wie je bent?
|
screamo is ook raar.
|
wtf is screamo? :confused:
|
Biseksuele knaapjes met makeup op die in de microfoon gillen en denken dat ze zo muziek maken.
|
Bahahahaha okay :D
|
Citaat:
Hoe zijn jullie overigens ooit een koppel geworden als jullie zo van mening verschillen? |
Blijf jezelf, als zij je interesses niet accepteert, zal de kans op een geslaagde relatie vrij klein zijn.
|
jezus hee wie wil nou zo vriendin! Ga gewoon lekker blowen en plezier maken. Je komt de goeie nog wel tegen.
|
Hoe lang ken je haar? Als je haar nog maar een paar maandjes kent, kan het inderdaad zo zijn dat ze je niet (goed) kent. Iemand leren kennen duurt lang, en dat komt beetje bij beetje. Op dit moment is ze jou ook nog aan het "leren kennen". Als dat haar niet bevalt, is het haar probleem. This is you!
|
Even serieus. Dat ze er met jouw over praat betekent dat ze zich er zorgen over maakt. Dat ze het anders wil. Ze praat te minsten er met je over.
Maar als je nou eenmaal alles voor een meisje over hebt laat die hele reut van zuipen zitten en ga voor haar. Je kan nu even geen compromissen sluiten. Dat leidt nergens toe. Die relatie loopt dan toch al heel erg snel stuk vrees ik. Maak een keus. |
:d
|
Citaat:
TS, jullie hoeven niet dezelfde smaak te hebben, maar ik heb het idee dat jullie elkaar eigenlijk niet zo goed kennen. Maarja, als jij verliefd bent is daar verder niet zo veel aan te doen. Ik denk dat je maar gewoon moet kijken hoe het loopt. |
Citaat:
Ik denk dat zij het is die een keus moet maken. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:24. |