![]() |
teenageparty
hallo,
ik wil graag over 2 weken weer naar teenageparty. maar het probleem is: ik heb niemand om samen heen te gaan. zelf ga ik erheen om wat meiden te scoren;) dus is het niet raar als ik dan alleen ga? stefan |
Het is zo raar als je het zelf maakt. Ik ben benieuwd hoeveel 'meiden je gaat scoren' met zo'n instelling.
|
ja,
ga er gewoon heen en zie wel hoe het loopt. en als je met vrienden gaat en je ziet een leuk meisje kan je moelijk je vrienden in de steek laten. |
Vrienden gunnen vrienden leuke meisjes. Er is een verschil tussen 06'jes uitwisselen en een beetje praten of de hele nacht in een donker hoekje kusjes geven.
|
heb ook nog nooit gezoend. en ben zelf 15 jaar.
dus ik ga daarom er ook heen ;) |
ja oke dat is waar.
maarja mn beste vriend wil er niet heen dus... ga ik maar alleen ;) |
mooi!
|
maar wat is de beste manier om een meisje aan te spreken?
gewoon naar iemand toe gaan. haar naam vragen, dansen en dan zoenen? of toch anders? |
Daar is niet echt een handleiding voor. Kijken of er bitches naar jou kijken en als je ze daar meerdere malen op betrapt even praatje maken.
En dan herhalen natuurlijk. Je wilde er meer dan één immers. |
hahah dankje,
ja dat is wel zo: hoe meer hoe beter ;) |
Ik ga mee!
|
hahah ;)
|
maar het is dus niet raar om alleen heen te gaan?:P
|
Dat bepaal je toch zelf? Mij lijkt het kut, omdat als je niemand hebt om mee te praten, je jezelf moet vermaken.
|
Ja oke dat is wel zo.
Maarja. Als ik me verveel ga ik wel in kontjes knijpen :p Dus vervelen ga ik zeker niet doen :p |
Jezus man. Ga eerst eens met mensen praten voor je "in kontjes gaat knijpen". Dat is echt de manier om als creeper over te komen als je in je eentje naar een feestje gaat.
|
Oh dear lord. Ik weet bijna niet hoe ik er hierop moet reageren. Ga nou gewoon proberen plezier te hebben in plaats van wanhopig rondlopen, meisjes aanranden en proberen zoveel mogelijk te scoren. Je hebt nog nooit gezoend, waarom heb je er zoveel haast mee? En heb je geen vrienden of vriendinnen die misschien met je mee willen? Want het is een stuk gezelliger als je iemand hebt om mee te praten en zo.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Alleen mischien op een andere manier dan jij doet :p |
Citaat:
|
Citaat:
Zo ben ik niet :D |
Citaat:
|
Laat je ons wel weten hoeveel meppen je gekregen hebt?
|
Citaat:
|
Teenageparty in Lucky?
Ik zou daar nooit alleen heengaan, volgens mij ga je je dan dood vervelen. Tenzij je een gewillig meisje vindt, en die kans is op zich redelijk onder die leeftijd al zou ik zelf gillend wegrennen als een jongen zonder vrienden zich op mij stort. |
Citaat:
|
TS is een succesvolle player.
|
Citaat:
mischien kom ik niet zo over... |
Citaat:
en zanger rines komt ook :P |
en dankjewel allemaal.
voor jullie hulp en support...:( |
Nou voor Rienus hoef je niet te gaan, heb hem helaas zondag bij het carnaval gezien.
Hopeloos!! |
Citaat:
|
Haha nou iedereen lijkt het wet wel leuk.
|
wtf in kontjes knijpen, en je hebt niet eens gezoend. Stoer hoor #dusniet
|
ik zou eerst kontje knijpen, dan tieten voelen,en dan je hand de broek in! succes gegarandeerd!
|
Is een teenageparty iets specifieks of gewoon een feestje?
Het is niet raar om alleen te gaan, je kunt je wel raar gedragen :y |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In dat geval is het nog minder gebruikelijk om te gaan om te scoren, een hoop meisjes staan er nog niet eens goed bij stil dat ze wellicht gescoord zullen worden. Houd dus gewoon je fatsoen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ook als scoren het enige doel en weten de meisjes dat, dan nog rand je niemand aan. Het is extra kwalijk bij zulke jonge personen, stefan888.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:18. |