![]() |
buurjongens
hallo iedereen,
ik en mijn 2 buurjongens hadden niks te doen en wij hadden op tv iets gezien over konten dus het leek ons wel grappig om die aan elkaar te laten zien dus dat deden we nu 2 jaar later doen we het nog steeds maar dan anders nu rukken we met elkaar en anale en orale seks ik wil het eigenlijk niet maar mijn 2 buurjongens drijgen als ik niet meedoe vertellen ze alles aan mijn ouders en dat wil ik niet heeft iemand tips |
Maar je bent wel 100% hetero?
|
Los van de reden waarom je het doet: Kun je niet terug dreigen met aangifte? Op het moment dat jij nee zegt en daar niet naar geluisterd wordt, is het seks tegen je wil.
|
ja 200%
|
Niet meer doen en als ze het je ouders vertellen ontkennen.
Was dat zo moeilijk? |
Hahaha inderdaad zeg. Net alsof zij het kunnen bewijzen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is hier naar mijn mening, redelijk ongepast TS belachelijk te maken om de homoseksuele handelingen die hij al een tijdje tegen zijn wil verricht.
TS: zeg dat ze een vriendje gaan zoeken ofzo? & als ze iets tegen je ouders zeggen; biecht het op. het zal vast opluchten. Daarna kun je vast aangifte doen. Sterkte! |
Sorry maar dit is echt z'n verhaal dat je gewoon niet kan geloven hoor...
Maare TS ga gewoon naar de politie of vertel het aan je ouders ? |
jezus dit gaat wel heelver. Je bent toch niet bang voor ze? en dan nog is er bewijs? en wat zullen de ouders van je buurjongens wel niet denken als ze dit horen
|
als ze het nog es willen doen, gewoon doen wat je normaal doet, uitkleden fso, en dat alsze je willen beginnen neuken, BAM, recht in hun ballen schoppen, lucht vast op, en onrechtstreeks heb je toch gedaan wat ze wouden, toch?
|
Je had iets op tv gezien over konten?
Troll. |
Ze dreigen aan je ouders te vertellen dat ze anale seks met je hebben gehad? :D
Citaat:
|
Topic gaat dicht ivm idiote posts van de anderen én het erg fantasierijke verhaal. Je kan niet hier beweren dat je hetero bent en vervolgens elders op het forum contact zoeken met andere homo/bi jongeren.
Als je wél serieus bent labrador moet je me even een PM sturen dan zullen we even overleggen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:49. |