![]() |
iPhone en Jailbreak Ipod touch
hoi iedereen
ik heb een Iphone 4s en een (zelf)gejailbreakte ipod touch ik wil mijn iphone niet jailbreaken en ik vroeg me af of er een manier is waarop ik apps via installous download en ze op de een of andere manier op mijn iphone kan krijgen. het is heel raar: ik heb veel apps op mn ipod touch maar die zijn allemaal via installous gedownload. als ik kijk in de appstore> updates> aankopen> niet op dit apparaat. dan krijg ik maar 2 of 3 apps daarvan. ik krijg er wel meer maar die zijn dan wel gewoon via de appstore gedownload. groetjes |
Op het systeem waarmee je iphone en touch synct, staan de kopieeen van de apps. Als je nou via winscp de installious apps naar de deze map kopieer en een aantal bestanden bewerkt? Ik zou niet weten of dit werkt, maar het lijken min wel logische stappen.
ik raad je aan om wat te googlen. |
heb lang gezocht maar ik kan het zo 123 niet vinden en dat wat jij zegt werkt ook niet.
iemand nog suggesties? |
Voor zover ik weet kan dat niet...
Alleen gejailbreakte iDevices kunnen apps van Installous installeren. Waarom wil je jou iPhone niet jailbreaken eigenlijk? Als hij raar doet herstel je 'm toch gewoon? (y) |
al goed heb mn iphone al gejailbreakt ohya absinthe
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:30. |