![]() |
Teveel water in 20 min?
Ik heb zojuist 3 liter water in zo'n 20 mins gedronken.. Maar ik voel me nu zwaar opgepompt, en boer water haha.. Is er een punt dat je TEVEEL water kan drinken? Me maag was ook keihard
|
|
20 liter water per dag, kan dat nog door de beugel of?
|
Geen idee, maar het lijkt me niet verstandig.
|
Waarom zou je dat wíllen? :|
|
Waarschijnlijk heeft TS tegen deze tijd al een bezoekje aan de wc gebracht en is het probleem opgelost.
|
Van 3 liter bier ga je ook niet dood, hoewel binnen 20 minuten complicaties met zich mee kan brengen.
|
@Bambambam, inmiddels zijn de complicaties opgelost :)
Heb inmiddels 6x de wc bezocht :D xD |
Je kunt doodgaan aan teveel drinken. Drie liter in één keer (binnen 20 minuten valt daar wel onder) zal geen directe gevolgen hebben, maar als je langdurig teveel drinkt spoel je je eigen lichaam uit (er gaat veel vocht in en je plast het weer uit waarbij er belangrijke stoffen meegaan). Op een dag meer dan grofweg 10% van je lichaamsgewicht drinken, is per direct gevaarlijk, aangezien je cellen dan zoveel vocht willen gaan opnemen dat ze kunnen gaan knappen (linkje Apate).
Die 3L nu is alleen wat onhandig (voor je maag dus en je gebondenheid aan toilet ;)) |
Misschien moet je even veel zoute dingen eten, maar niet te veel!
|
NIET meer doen hoor! Echt gevaarlijk. 2 liter per dag is zat. En niet in 20 min doen!
|
waarom drink je drie liter water in 20min? wij moesten van onze leerkracht in 100 minuten 1.5 liter water drinken (lukt mij jammergenoeg niet :p ) en m'n vriendin had in een half uur 1.5 liter water gedronken en ze kwam onwel...
|
Citaat:
|
Het was waarschijnlijk een weddenschap.
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus van m'n titularis moesten we zeker 1.5 liter drinken in twee lesuren.. nuja, missie NIET volbracht, :p |
Goed uitademen, hoofd achterover en doorslikken die handel ^.-
Gewoon doordrinken tot je geen adem meer heb, grote slokken ;) |
Citaat:
|
:y ;)
|
Waar is het voor nodig? Drink als je dorst hebt (of als het voor de gezelligheid is)
|
health above all
|
maar 3 liter? had je zon dorst dan
|
Ik niet snap? Wrm zou je zoveel in één keer drinken?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:41. |