![]() |
Kapsalon(Eten)
Wie heeft al eens een kapsalon geprobeerd ?
En graag je mening wat je der van vindt ik ben hartstikke benieuwd. Ik heb het zelf ook gegeten en ik moet je zeggen het is behoorlijk lekker :D http://www.frietopia.nl/index.php?pa...key=Kapsalon+# |
ik heb er misschien wel honderd van gehad. en aan de hand van de vorige zin begrijp je denk ik wel dat ik het lekker vindt, maar toch zijn er wel een paar dingen dat ik lekkerder vind: bv TjapTjoi zo heette het volgens mij, en roti :D ik weet niet waarom maar veel Chinese en Surinaamse eten vindt ik heerlijk
|
ik een paar keer gegeten mar vind het helemaal niks, als je het op hjeb heb je genoeg gegeten voor de komende 6 dagen
|
jaaaa, af en toe is het wle lekker! ik zag trouwens dat ze tegenwoordig ook kapsalon XL hebben!
Nou was blij als ik kapsalon groot ophad haha! |
Citaat:
en kapsalon na het uitgaan:D |
Oh, ik kende het niet. Maar de vegetarische klinkt lekker!
|
De Kapsalon is lekkuh... maar ken iemand bij mij in de buurt die nog iets maffers heeft bedacht. De 'wassalon'... een kapsalon maar dan met pindasaus erbij. Klopt het nou dat het uit het buitenland is gekomen? Ik bedoel de Kapsalon of is het door Marokkaanse mensen hier in Nederland bedacht? We zouden ook geld naar het buitenland moeten sturen.
|
kapsalon Jech
|
Citaat:
Door een Kaapverdiaan in Nederland dus. En voortaan voor dit soort vragen: www.google.nl |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:10. |