![]() |
left 4 dead?
hey hallo, ik keek zonet ff op de marktetplace van xbox naar wat goeie demo's en toen zag ik de titel left 4 dead 2, ik dacht hey, is daar een deel 2 van? toen ik beter keek leek het helemaal niet op de left 4 dead die ik had, ik had ooit voor de gamecube left 4 dead gekocht, het verhaal ging over een rechercehur/agent/dectective, die zag dat zn vader werdt neergeknalt en wraak wilde nemen op de mensen etc, toen ik zocht op wikipedia, zag ik dat het helemaal niet machte met de left 4 dead die ik gekocht had, en de titel is nowhere to found, weet iemand wat er aan de hand is, ofzo en left 4 dead welke de juiste is, want ik snap er geen zak van nu
|
Jij hebt het over een ander spel. Left 4 dead is zombies schieten. Iets wat je zelf ook had kunnen concluderen door even wat plaatjes te kijken.
|
Citaat:
|
Screenshot dan, moet niet lastig zijn om te vinden als je de naam weet? En het gaat me erom dat jij het over een ander spel hebt. Niet of het spel hetzelfde heet of niet.
|
Citaat:
|
google zzzz. Je gaat toch geen foto maken van je tv. En als je het spel zelf in bezit had was er sowieso niets aan de hand toch?
|
kamer=is=zooi=kan=hem=niet=vinden, en google is dus kennelijk niet meer mn vriend, want ik vind geen titel
|
Je zou bijna denken dat ondanks jouw ongetwijfeld zeer betrouwbare zekerheid het spel misschien toch anders heet.
|
snap ik, maar ik weet zeker dat het spel left .... dead heet,. en ik kan me nog alles herrinneren van het spel, elke moment zin en wapen, maar google kan niks vinden, het is net alsof het spel nooit heeft bestaan...
|
Is het niet dead to rights?
|
Ik heb even die dead to rights gegoogled en ik denk dat je inderdaad met twee games verward bent.
|
Left 4 Dead is niet eens verschenen op de gamecube.
|
en dead to rights was rommel. Evenals de vermeende zekerheid van de TS.
|
Maar als je gamecube toch al kapot is, boeit het dan nog?
|
slotje mag erop, tis inderdaad dead to rights, graphics sucks inderdaad, maar is toch wel effe een leuke game voor de saaie zondag
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:21. |