![]() |
Camping in Nederland
Hee,
Ik ben met een groepje vriendinnen op zoek naar een camping in Nederland, het liefst niet op een van de eilanden. Ook geen zuipcamping, maar wel met een leuke uitgaansgelegenheid dichtbij! We zijn allemaal ongeveer 17 jaar... Heeft iemand leuke tips? |
Camping Dennenoord in Ommen(?). Site weet ik ook niet meer, maar als je dit googlet moet je een heel eind komen denk ik, haha;)
|
In de buurt van Noordwijk?
|
Ga gezellig naar center parcs
|
Citaat:
http://94.100.127.134/1371250001-137...97_5__m07.jpeg |
in wanroij(noord-limburg) is een camping met n best groot zwemmeer, volgens mij kun je er ook roeien etc. t is zegmaar n recreatiepark met een camping erbij. t heet volgens mij De Bergen ofzo.
alleen weet ik niet hoe het zit met uitgaan daar in de buurt. |
Citaat:
Maar er moeten natuurlijk wel mee jongeren zijn. |
Vakantiefolder kopen van Nederland dan kom je wel een eind
|
Citaat:
|
Ik woon zelf in die regio en ik weet donders goed wat voor reputatie die camping heeft. En nee, dat valt niet mee.
|
Citaat:
|
Je kunt ook naar Zandvoort aan Zee gaan :D daar ben ik vorig jaar ook geweest (toen was ik 16), en de camping heet camping de Branding. Er is ook wel een site van, dat kun je zo opzoeken via google! Als je nog meer wilt weten, vraag het maar! x
|
Citaat:
Komen er veel jongeren? Moet je alleen voor je tent betalen (en natuurlijk toeristenbelasting en de rest wat bij extra staat) of zijn er per persoon ook nog kosten per nacht? want die zie ik er niet bijstaan en normaal is dat wel zo En is er in de buurt ook iets te doen... 's avonds ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:01. |