![]() |
Bataviastad
ik zit er over te denken om een keer naar bataviastad te gaan , met al die winkels waar de merkkleding goedkoper schijnt te zijn.
Is het de moeite waard of geen aanrader? |
Hallo!!
Ik vind Batavia Stad persoonlijk geen aanrader.. Omdat het daar superdruk is en je toch nix kan zien... (ik tenminste niet.. ben niet zo groot..) Ennuh, als je daar voor de goedkope merkkleding heen wil, kun je beter bij de uitverkoop zijn van gewone winkels bij jou in de buurt, dat is stukken goedkoper... Batavia Stad is namelijk niet eens zo goedkoop... Ik ga er in ieder geval niet weer naar toe... xxx diamonde |
Hej, daar ben ik gisteren nog geweest!
Ik vind het ook echt geen aanrader. Viel echt zwaar tegen. Ik vond het nou niet zozeer druk, maar de kleren die ze hadden was vaak maar van 1 ding in 1 maat zeg maar... waarbij jouw maat er altijd uit is natuurlijk :D Maar tsja, en zo goedkoop is het ook niet nee... kga zeker geen tweede keer meer. |
Nee, inderdaad, Batvia-dinges is nep....ik ben helemaal wild van Century 21 in New York (was naast het World Trade Center en is pas laatst weer heropend). Daar heb je dus ECHTE designerkleding (Gucci, Moschino, JP Gaultier, D&G enz. enz.) tegen spotprijzen! Ik heb daar een heel gaaf shirt van Moschino gekocht voor 39 dollar en een D&G longsleeve voor 29 dollar. Kijk, dat zijn nog eens leuke prijzen he! (y)
|
is echt niet goedkoper daar..
is echt een nep centrumpje.. |
het is er erg druk (toen ik er was) ik vind dat er weinig mooie kleren zijn en het is niet eens zo goedkoop.
|
Citaat:
Ik ben nog nooit in Bataviastad geweest, maar zo te horen is dat geen ramp ? |
de reclame vind ik lomp, meer kan ik er niet over zeggen :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kben en nog geweest een week geleden ongeveer. Het viel inderdaad best tegen. Bij het replay winkeltje hadden ze op zich wel hele leuke dingen maar twas nog steeds duur.... net als bij de winkel met Ralph Lauren kleding.. :(
ah toch heb ik er wel een paar mooie dingen gekocht hoor, waar ik absoluut geen spijt van heb en helemaal niet zo duur waren..... maar tis nie echt een aanrader nee |
Ik ben er ook geweest maar ik vond 't echt tegenvallen. Bij de winkel van RL en Replay hadden ze inderdaad wel een paar leuke dingen als je goed keek, maar die waren dan van de nieuwste collecties en bijna of helemaal niet afgeprijst. De kleren die afgeprijst waren waren ongeveer van 10 jaar terug. Ik vond 't bijna alleen maar troep in die winkels. Bij de Mango bijvoorbeeld gingen kleren met gaten en vlekken erzo erop. Ik zou niet gaan dus :)
|
Citaat:
Klinkt zeer interessant;) Nog nooit in Bataviastad geweest, trekt me ook totaal niet! Als ik ga winkelen heb ik geen zin om in een mensenmassa een shirtje uit een bak te graaien. |
Ik woon er tegenover ofzo,en bataviastad....nee.
Het is echt niet leuk,het sfeertje wat ze hebben proberen te creeren is mislukt,de winkels zijn lang niet zo goedkoop en echt leuk ook niet...er is een winkeltje waar ze soms nog wel leuke shirtjes hebben maar dat is goed zoeken. Ik zou het je niet aanbevelen. |
In Roermond (Limburg) zit ook zo'n outlet-centrum. Dat ding is nog niet zo heel lang geopend en ook niet erg groot nog.
Daar zitten ook maar weinig leuke winkels. Alleen de winkels van Dockers / Levi's (coole combinatie ;)) en van St. Olivier leken me wel wat. Verder zitten er wat winkels van outdoor merken. Helly Hansen en LaFume (hoe spel je dit :? ;)) geloof ik. |
Citaat:
designer? die tshirts en longsleeves zijn even goed fabriekwerk en komen net zo uit de fabriek rollen als de nike shirts ik denk niet dat die dingen echt met de hand worden gemaakt door meneer dolce en meneer gabanna Rat |
Ben er nog nooit geweest...zijn ook niet echt mijn merken (D&G, Gaultier enz)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
We hebben een benneton,espirit,dockers,soceity shop etc. |
Citaat:
Bataviastad is best leuk voor een dagje uit, maar je moet niet verwachten dat je met volle handen naar buiten komt. De enige winkels die mij aanspraken waren Replay, DKNY, Puma en nog een aantal anderen waarvan ik de naam zo 123 niet weet. De DKNY winkel was best groot, maar het was allemaal vrouwenkleding op een hoekje voor de heren na. Daar hingen leren jassen, shirts, broeken en gewone jassen. Bij Replay hadden ze wel veel voor heren. Je kunt er best eens gaan kijken, het is een leuk dagje uit. Mocht je nog je twijfels hebben kijk dan even op de site van Bataviastad. |
Mening : BORING en DUUR
|
Citaat:
LeRat: Designer wil niet zeggen met de hand gemaakt, wel dat het is ontworpen door een bekende naam (mens of bedrijf). |
Citaat:
die merken als armani zijn alleen anders bekend omdat ze hun eigen naam gebruiken het is alleen duurder omdat het ''design'' is terwijl het echt niet uniek is ofzo Rat |
Citaat:
Bataviastad vond ik niet zoveel aan, 1x is wel leuk, i.c.m. die boot enzo maar we hebben er zowat nix gekocht en om dan helemaal daarnaartoe te gaan. Kan je beter in de uitverkoop kijken. |
Gucci kleding goedkoop klinkt als t goedkoop is erg nep of t is tweedhands.
In N.L word je altijd zwaar genaaid, ik was twee weken geleden in barcelona in een warenhuis koste zo'n witte zomerjas van RL 120 Euro. kom je hier in N.L aan 180 Euro voor de zelfde jas,vieze vuile uitzuigers. Laatst nog kocht ik een shirtje vond em wel leuk ken t merk niet echt 50 Euro kijk ik op hun site 28 Euro voor t zelfde shirtje. Wat een vette zaak is in Barcelona is Replay bij La Garcia, de kleding boeide me niet echt van hun maar die zaak was echt vet ingericht een vijver met spots lights en relaxte trip hop een brug. Echt een tip als je een mooie winkel wilt zien. |
Citaat:
Tuurlijk is álle kleding ontworpen, maar niet door de merken die deze status hebben. Het heet designerkleding, omdat Gucci, D&G, Prada, enz. zich op de catwalk begeven. Ontzettend extravagante dingen zie je daar die niemand in het dagelijks leven aan zou (durven) trekken. |
Ik ben er ook geweest, en toen was het totaal NIET druk...volgens mij waren er verder nog maar 10 mensen ofzo...
Ik heb 2 leuke polo's gekocht ik dat winkeltje waar Maartje het ook al over had. De rest van de winkels is niet echt wat ( je moet er van houden) en ik vind de kleding net zoals vele anderen nog steeds erg duur :/ |
nou... het zijn wel leuke winkels (een nike winkel, bijv... vind ik leuk :o), maar niet echt goedkoop. dus... geen aanrader.
|
ja.....ik ben vandaag dus toch geweest, want ik ben eigenwijs..... :D
't was dus idd wat de meeste van jullie al zeiden niet goedkoop en geen leuke kleding. Ik heb NIKS kunnen kopen en ik had me nog wel voorbereid op een lege portemonee.... 't was gelukkig niet zo druk omdat ik vroeg was gegaan maar ik zou het iemand die het mij vroeg dus ook zeker niet aanraden. (n) (n) (n) |
Citaat:
Ben ik geweest.. wat een ongelooflijk mooie winkel was dat (y)(y)(y) heb er natuurlijk ook iets gekocht :p |
Noooit geweest...
Maar kwil er wel een keer heen.. wantem.. tja moet je toch mee gemaakt hebben.. |
Citaat:
ok dat is 'design' maar wie loopt daarmee? en ik denk ook niet dat die tshirts en longsleeves van hem zo extravagant zijn, waarschijnlijk gewoon simpele met op de borst D&G ofzo Rat |
Het is vresenlijk en daar moest ik 1.5 uur heen en 1,5 uur terug voor rijden, het zou zo geweldig zijn!! dus NIET!!!!!!!!
-xxx- Nadia |
Citaat:
|
Ik woon er niet zover vandaan, maar ik vind het niet echt een aanrader. De hoeveelheid kleding valt tegen, net als de prijzen. Als je van heel ver komt zou ik er echt niet heengaan... zonde van je tijd!
|
Citaat:
Nogmaals: FBNo1: kun je me even dat adres geven van die winkel? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
*proest* :D ga nog een biertje hakken ofzo?! :rolleyes: Ik ruik jaloersigheid.....ach ja, het is ook verschrikkelijk in New York hoor, iedere week maar keus uit honderden clubs...*zucht* ik begrijp waarom je me afsnauwt hoor :rolleyes: Jongen ik lach me dood om je!
|
Citaat:
En jaloers? nee sorry, dat irritante kledinggegeil en dat constante gelik van je irriteert me enorm. Het is hier ook niet de bedoeling dat je je eerst gaat inlikken voordat je gewaardeerd wordt met je kleding. |
Woon er vlakbij maar toch...nooit geweest!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb nu gezegd wat ik wilde zeggen en ik ga verder geen online ruzie groter maken dan het al is. We weten nu wat we van elkaar vinden...so let's drop it OK? Jij irriteert je aan mij, en ik irriteer me aan jou, no more no less, over and out
|
Citaat:
En wanneer kom je naar Nederland gaan we even een biertje hakken. |
Ik hak liever Strawberry Margarita's en Rum-Cokes... :D
|
1 keer geweest, vond het nogal suf. maar ze verkopen er welk nautica, welleiocht een reden om nog eens terug te gaan mocht ik mijn ov kaart ooit noit geturgvionden.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:10. |