![]() |
Chinos bij jongens
Hallo,
Wat vinden jullie van chinos bij jongens? Maakt niet uit welke kleur. Persoonlijk vind ik de creme achtige chinos wat meer netter dan de blauwe bijvoorbeeld. Ik vind ze wel mooi! |
http://api.ning.com/files/x9Ng4RGum5...inosSS2011.jpg
Dit? (de broeken dan) Anders weet ik niet wat het is, en dit heb ik door google. |
luierbroeken, dat zijn het.
|
Ik vind ze staan alsof je de broek van je opa aan hebt.
|
Ik vind ze wel wat hebben, soms. Sommige jongens uit mijn klas dragen ze erg leuk.
|
Ik vind het wel leuk staan, maar om eerlijk te zijn staat het niet bij alle jongens. Ik ken bijvoorbeeld een jongen die er ook een draagt, en dan lijkt het net of 'ie er een luier onderaan heeft!! Dus het is maar net hoe je het draagt. ;)
|
nee :( pyamabroeken!
|
Ontzettend lelijk..
|
Nog nooit van gehoord of gezien maar ziet eruit als een prima broek. Zijn ze duur?
|
Best lelijk, eigenlijk ...
|
lekker jaren '80, precies iets wat ik zou dragen vóórdat het een hype wordt en elke boerenlul er mee rondloopt.
|
Ik heb nog een soort gelijke (cargo) broek liggen, draag ik alleen nog maar als werkbroek tijdens klussen en sleutelwerk aan mijn fietsen.
|
Ik vind het leuk (y)
|
nahh. ik zie liever jongens in spijkerbroeken ;p
|
Af en toe leuk om te dragen, maar draag over het algemeen liever een spijkerbroek
|
Ik vind het overigens prima als jongens een nette broek dragen, maar dan liever een waar ze geen zakkige kont van krijgen.
|
Die beige of grijze vind ik wel leuk hoor. (y)
De rest niet zo eigenlijk... |
de Chino's op de plaatjes zijn ook niet echt representatief..
|
Kan op een leuke jongen wel leuk zijn. Maar goed, een toga kan op een leuke jongen nog leuk zijn.
|
Citaat:
|
Ik vind ze bij de 'meeste' jongens erg leuk staan.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:17. |