![]() |
Wat de een saait zal de ander oogsten #1619
:o
*Miekje* 44 Stefenootje 43 Lusi 35 Quintiano 35 Schrödinger 33 Aldan 29 Martiño 28 Little Phoebe 27 Sarah 27 Uomi 25 Apate 20 LeMiserable 18 Noedelhap 13 Vowel 12 Lorelei 11 Trimm Trabb 10 Absinthe 10 Chicka Little 10 .sann 7 Gnork 7 Neko* 6 Mc Kauw 6 Carn 6 Uice 6 Pierrot 6 Havock 5 Em. 5 Lentekriebel 3 Qandy. 3 mijamoto 2 Freyja 2 Rivka 2 mollerator 2 Luud 1 Missy 1 Paranoide 1 |
Ik vind Filemon bah maar hij heeft een grappige actie :D Aan kotsend zuipend carnavallend Brabant vraagt ie: wat vinden jullie van Polen? Dat ze openbaar dronken zouden zijn, en geluidsoverlast leveren?
|
Citaat:
|
Een van mijn huisgenoten is Pools (Y). Maar hij veroorzaakt gemiddeld niet meer overlast dan mijn andere huisgenoten, maar we maken er wel goede grappen over tegen hem over het meldpunt Polen of wat het ook maar mag zijn precies.:cool:
|
Ik heb een collega uit Polen, een echte hipster.
|
Overigens is dat meldpunt best ondergespamt met onzin *o*
|
Haha over elkaar aantrekkende of afstotende polen?
|
Waarom kun je Europa niet integreren?
Spoiler
|
Ik heb net een schnitzel gegeten die zo groot was als een pizza ofzo :o
|
Citaat:
|
Citaat:
Een vriendin van me had melding gemaakt van dat ze wel veel last van muggen, vooral in de zomer. En of de pvv zou kunnen zorgen dat de muggen het land uit werden gestuurd. |
:D <3
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Haha, Zeppelin is er. WIE ZOU DAT NU ZIJN??????????????
|
Ik heb zojuist de laatste aflevering van ATWT gekeken :p
|
Hallo, wie ben je zeppelin?
|
Citaat:
|
:D
|
Zeppelin? Is dat Pippeloen?
Oh, sorry, ik dacht dat je bezoek had, Martin. |
Citaat:
|
Ja pippie in tha house!
|
Hoi Pippie Langkous, falderie, falderee, falderhopsasa!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Blues Brothers op TV, dikke prima :cool:
|
Citaat:
Is wuthering heights trouwens nog steeds een plan? Hebben jullie al kaartjes gereserveerd of is dat niet nodig? :p |
Citaat:
Awesome nummer. Heerlijk om mee te zingen. Mai Fayvrit. |
3fm luisteren onder het koken loont, heb 3 leuke nummers achter elkaar leren kennen :cool:
|
Citaat:
|
Hoi zus, ik begon je al te missen.
|
Hah, Ray Charles :cool: *swingt*
|
Awesome dit. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Woei, UC jarig *o*
|
Geen idee, wanneer kan je? Vrijdag ben ik bij S. en morgen bij F.
|
Whut, ik heb net m'n allereerste torrent geupload bij een Britse invite-only website en het wordt gewaardeerd. Hoera! Morgen nog meer!
(En 't is radio, dus dat mag je sharen. Denk ik. Want het wordt niet uitgebracht ofzo.) |
Beste Stefenootje, Iemand heeft meer dan 5 keer met een verkeerd wachtwoord geprobeerd in te loggen op je account op Scholieren.com forum. Deze persoon kan daarom de komende 15 minuten niet inloggen.
wut....... En daarvoor had ik een mailtje ontvangen dat ik m'n wachtwoord kan of moet wijzigen. Van Jon. Kregen jullie die ook? |
Oh laat maar, iemand zonder leven vond het wel grappig om mensen te fucken. :')
|
Verander je wachtwoord maar, al is het alleen voor de zekerheid :y
|
Nee, ik weet al wie de boosdoener is, het was nep :')
|
:D:D
|
:D:D
|
:kusjesopiedereen:
Ik hoop dat mijn andere slachtoffer dit niet terugleest trouwens :D:D:D |
Citaat:
Citaat:
|
sann :cool: :D wat een leuke grappen
|