![]() |
geen sperma
ik ben een jongen die best vaak rukt en op de 19-02 kwam ik klaar en kreeg nix maar wel vocht dus ik probeerde 1 dag niet te rukken en dat lukte. en toen ik weer ging rukken kwam er weer nix uit wel vocht wa moet ik doen o.o?
p.s ik heb een vriendin en heb ook weleens sex me haar. |
wrm nou op 19-02 xD dat is op mijn verjaardag :P
|
xD omg misschien kwam het dus door jou xd
mr verder weet je nie wrm o.o |
Wat bedoel je met vocht? Sperma is ook vocht... Bedoel je een helder (niet-wit) vocht?
|
Citaat:
|
En hoe oud ben je?
|
Citaat:
|
Ten eerste kan de kleur van sperma verschillen per persoon en per keer klaarkomen. De ene keer kan het witter of juist doorzichtiger/wateriger zijn dan de andere keer. Dat is normaal, tenzij het bijv. rood gekleurd is...
Ten tweede kan het feit dat je vaak rukt hiermee te maken hebben: als je het kort nadat je bent klaargekomen weer doet, kan de kleur minder wit zijn. Dat is ook niet schadelijk :) |
Citaat:
|
Citaat:
maar hoedanook, ik denk niet echt dat je een ziekte hebt. probeer het anders even te googlen |
als je vaak rukt, achter elkaar dat spuit je geen liters meer tegelijk nee... paar uur ertussen en je hebt weer wat meer. niks geks
|
Citaat:
|
Citaat:
nu ben ik weer aan het w8te lol |
Wachten, niet w8en... :p
En het is vast niet, 'w8' gewoon eventjes, en zie dan wat er gebeurt. Als je niet onbeschermde seks met meerdere mensen hebt gehad en zij ook niet zou een soa in ieder geval het probleem niet moeten zijn. |
Een dag lijkt me niet zo moeilijk denk ik?
Maar als je een vriendin hebt en je moet jezelf elke dag rukken gaat er sowieso iets fout denk ik?;x Dat terzijde Om klaar te komen is het aanmaken van het stofje Testosteron noodzakelijk Dat stimuleert de ballen om sperma aan te maken sporten is goed voor je Testosteron aanmaak, dus dat raad ik aan ;) MAAR niet te lang, of teveel sporten want dat zorgt voor aanmaak van het stofje Cortisol en dat zorgt weer voor de afbraak van spieren x |
ik heb helemaal geen sperma. als ik klaarkom spuit er niks uit alleen soms komt er een heel klein mini druppeltje doorzichtig waterachtig slijmerig ding uit dat ze 'voorvocht' noemen. ik hoop dat ik geen ziekte heb dat ik nooit sperma krijg ofzo en dat ik onvruchtbaar ben :eek::confused:
|
leeftijd?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Want echt álles wat je op tv ziet is waar :D
Maar ik zou het echt niet weten of dat ook je sperma aantast. Ik denk t niet, maar je weet nooit. Mss een stomme vraag, maar kom je nog klaar? Want als er nog steeds sperma uit komt maar in een andere kleur is er denk k niet veel aan de hand is. Dit is niet de beste oplossing, ik weet t. Maar als er niks verranderd zou je beter met je ouders gaan praten of een leerkracht. Want dat is niet normaal voor iemand van 15, denk ik. |
Citaat:
|
Citaat:
en er was ook meer vocht dan sperma |
Ik ben 15 jaar en ik had het allang moeten hebben zoals iedereen, hopelijk krijg ik het dit jaar zo snel mogelijk of tenminste ooit
|
hoe krijg je dikker sperma
|
Jongen waqra maak je, je druk om. Mijn sperma is gewoon doorzichtig hoor. Is al sinds mn 11e zo ofzo. Wat boeit je sperma je. Behalve als je kids wil maken enzo.
|
depress, JustSaying en Freezer: jullie zitten nog volop in de puberteit, zo tegen je 16e is jullie sperma heus wel wittig en wat dikker. Geen zorgen maken, komt vanzelf goed. Er zijn ook gasten die wat later zijn met hun ontwikkeling en pas op hun 16e een zaadlozing hebben. Have fun! :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:45. |