![]() |
Spijt van je eerste keer?
Heey!
Hoe was je eerste seks? Met wie? Hoe oud was je en... heb je er spijt van? :bloos: Ik had seks gehad voor het eerst met een heel goede vriend, maar bij ons gingen seks en drank altijd samen, maar dat vind ik opzich niet zo een probleem, mijn ontmaagding hoefde voor mij ook niet speciaal te zijn ofzo :S Jullie? A |
Mijn eerste keer sex met mijn buurjongen, het viel reuze mee met de pijn, nee spijt heb ik niet, het was op zijn kamer, er was niemand thuis, lekker samen op bed zitten, beetje strelen en zoenen, langzaam steeds verder gegaan, beffen, pijpen, en zoenen, leren pijpen,(nee geen broekspijpen) de eerste keer moest ik kotsen, ging toen te diep, liet me door hem beffen, dat was fijn, neuken deed niet veel pijn, en nu vind ik neuken lekker,:y
|
Mijn eerste keer was met mijn toenmalige vriendje. We waren allebei 16 en het was voor ons allebei de eerste keer.
Ik heb er tot op de dag van vandaag geen spijt van. Hij was de juiste persoon en ik kan ook niemand anders bedenken met wie ik het gedaan zou willen hebben. |
Mijn eerste keer was met een vriendin, die al veel ouder was, en het wel leuk vond om mij wat te leren. ik was 16 en zij was 19. Was wel wat zenuwachtig allemaal, niet heel romantisch en speciaal. Maar wel prima voor een eerste keer. we hebben het een paar keer gedaan, en een jaar later is het contact een beetje verwaterd en is ze verhuisd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik wacht nog steeds op haar pm :( ze wou afspreken :o
|
we mogen het niet zeggen, maar ze lijkt een troll, dus verwacht niet teveel van je afspraakje incl pijpbeurt
en dan nu weer OT: |
Citaat:
|
Ik heb nog steeds met mijn vriend die mij ontmaagd heeft,
En we hebben nu anderhalf jaar, helemaal geen spijt(: Het deed de 1ste paar keer wel pijn, maar nu is het wel lekker Zou het met niemand anders willen doen |
Citaat:
|
Aan de ene kant heb ik spijt aan de andere kant ook weer niet.
Het was een soort one-night stand. Ik kende hem daarvoor al wel. Iets teveel drank op en daarna nooit meer wat van hem gehoord, helaas. Ik voelde me best gebruikt. Dusja. Deed geen pijn iniedergeval.. |
Ik was 16 en mijn toenmalige vriendje ook, ik heb er nooit spijt van gehad.
|
moet nog komen !
|
15-16 en de eerste keer was een hell. Ik wou gewoon neuken en ik opte maar voor iemand die ik simpelweg lelijk vond. Ik ben niet zo shallow, maar hoe ik het in mijn hoofd heb kunnen halen om iemand dat ik lelijk vind [mening] te neuken begrijp ik nog steeds niet. Waarschijnlijk sociale druk om niet meer als maagd bekeken te worden of gewoon het feit dat ik een overgeile puber was... Flashbacks plagen mij nog altijd, gezien dat wijf echt wel lelijk was, niet normaal.
Bovendien was zij de hele tijd met mij aan het flirten, waardoor ik, na een hoop drank, tegen mezelf zei: " ahhh fuck it". Helaas letterlijk.... |
Ja. Ik heb spijt van mijn eerste keer..
Ik was 17, dronken en wist dat ik lesbisch ben.(Nog niet out toen!) Het was Kermis bij ons, vandaar het dronkenschap ;), en ben uiteindelijk met een jongen uit mijn straat in bed beland.. Balen dat ik achteraf deed! De seks was op z'n zachts gezegd slecht, niet eens het feit dat het een jongen was, maar hij was gewoon echt niet goed! Spijt dat mijn eerste keer met een jongen was... Maar goed, nu mag ik mijn eerste keer met een vrouw nog meemaken :) Dus dat is ook een soort eerste keer toch? ;) |
Eerste keer was ik 13, had een meisje van 15 lere kenne, ben altijd wel een heel afwijkend persoon geweest van de overgrote meerderheid met een eigen idee, eigen stijl, eigen manier van omgaan met mensen.. En dat stond haar toen wel aan. Zie het als een soort vroeg volwassen zijn, en alstublieft voor die mensen die denken dat ik hier grote jan probeer uit te hangen, dit is of beter was de pure realiteit. In ieder geval, we konden goed overweg en na een korte relatie met een buurmeisje van haar, begon onze relatie. En na twee maanden tijd, na het kijken van een romantische film (ik zei het, soms ben ik anders) en een massage voor haar zere nek op haar bed, zijn we van de grond gegaan bij wijze van spreken. Maar achteraf (week nadien) heeft ze me laten vallen als een baksteen. Ben daar niet goed van geweest, logischerwijs. En dus jah, ik heb wel spijt van mijn eerste keer.
|
Moet nog komen .
|
Was 16 met mn toenmalige vriendin. Was nou niet bepaald een logeer partijtje om over naar huis te schrijven. Daarna geen problemen meer gehad :p
|
Citaat:
Ik heb geen spijt van de eerste keer. Integendeel (Y) |
Ik heb dr 1 gedaan op uitwisseling in Polen een maand geleden. Probleem was alleen dat haar moeder binnen kwam.
|
Mijn eerste keer is nog niet zo heel lang geleden, met mijn beste vriend, we hebben geen relatie, maar vind het wel goed zoals het nu is! Het deed ook absoluut geen pijn, zoals iedereen altijd tegen mij vertelde! Het gekke is dat ik altijd wou dat het zo zou gebeuren, dat mijn beste vriend mij zou ontmaagden, en het is nog gebeurd ook! Haha
|
Citaat:
|
Ik was 15 toen ik ongeveer 5 maand samen liep met een jongen van 17, en we het samen wilden uitproberen.
Maar dat lukte pas na de derde poging. Ik vond het aardig pijnlijk toen. Heb nooit spijt gehad ;) ook al is het na bijna 3 jaar uitgegaan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik was 16 of 17 of zo. Was niets bijzonders. Geen spijt van natuurlijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mijn eerste keer was eergisteren, haha..
mijn vriendje is 17 en ik 14. het deed een beetje pijn maar hij is heel lief voor me geweest (en nogsteeds) |
Citaat:
|
Citaat:
|
1e x was verschrikkelijk. En die erna ook. De jongen die ik nu heb is lief voor me maar die andere hebben me wel beinvloed dus echt waar wacht tot je er klaar voor bent en doe het alleen als je je er goed bij voelt
|
Citaat:
|
1e keer was een paar weken geleden. Met mijn huidig vriendje, hij is 16, ik 15. en ik heb er geen spijt van, het deed wel pijn maar dat is normaal denk ik :)
|
Moet nog komen. =)
|
Half jaartje geleden.
Ik 15, hij 17. Geen relatie, godzijdank. Totaal geen spijt, het was hele goede seks! Maar het deed wel pijn. Nu is het heeerlijk, heb alleen geen contact meer met hem. Voor mij hoefde de ontmaagding ook niet heel speciaal te zijn ofzo. |
De allereerste keer was met mijn huidige vriend. Ik had hiervoor relaties gehad met genoeg anderen, maar zie dit eigenlijk niet als een echte relatie. Meeste relaties waren via internet of lange afstand. Weet eigenlijk niet waarom ik iets met ze had genomen, maar goed. Toen ik het met mijn vriend deed, kende ik hem al anderhalf jaar en ging al anderhalve maand met hem. Had eerst wel een beetje spijt omdat ik niet echt serieus was in mn relatie. Maar werd telkens serieuzer, dus heb er geen spijt meer van.
|
Ik was 14, met mijn beste maatje. Hebben nog steeds regelmatig contact en slreken af en toe nog af. Totaal geen spijt van en het deed eigenlijk geen pijn.
|
De eerste keer was toen ik 15 was, ik ben nu 18 en die jongen is nog steeds mijn vriend:)
Geen spijt, was super:) En ik heb die jongen gehouden:P |
ik wacht nog steeds op de prins met het lange.. uuh witte paard :P
haha nee even zonder gein, tmoet nog komen, en lengte... ach Do not care. |
Mijn eerste keer had ik liever met iemand anders gedaan. Ik vond mijn vriendje toen eigenlijk steeds minder leuk, hij was iets te oversekst en kneep overal in mijn kont, ook bij mijn enorm preutse ouders thuis. Ik durfde alleen nergens iets van te zeggen. En tijdens mijn ontmaagding ging het allemaal iets te snel, ik was niet nat genoeg en hij bleef maar doorgaan terwijl ik het uitschreeuwde. Een beetje gebloed.
Snel daarna heb ik het uitgemaakt. Ik ben wel blij dat ik op mijn 17e ben ontmaagd want daarvoor was ik er persoonlijk nog lang niet klaar voor. Maar nu is mijn seks goed (y) |
Moet nog komen, hoeft van mij nog niet :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:45. |