![]() |
Drugs per post?
Heey!
Ik wilde vragen, is het legaal en mogelijk in Nederland om bijvoorbeeld 2 joints te versturen per brief binnen Nederland? Ben je dan strafbaar, of...? Controleren ze dat bi de TNT? A |
Via het Tor netwerk kun je zelfs heel wat meer bestellen en per post laten verzenden.
Voor het verzenden van 2 jointjes zal je nooit vervolgd worden, valt binnen het gedoogbeleid. Verder is de controle bij PostNL miniem. Althans, per briefpost. Pakketjes is een ander verhaal. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dat ligt eraan hoe groot je de joints maakt..moet je ze ff wegen, maar als je dat gewoon op de post gooit word het niet eens gecheckt, lijkt me toch? als je een brief stuurt gaan ze het toch ook niet checken?
|
Als je 5 voorgedraaide joints laat opsturen dan kan je er met vrij veel zekerheid vanuit gaan dat het geen 5 gram is. Verder zou ik het niet laten opsturen maar gewoon laten halen.
|
Citaat:
|
In dit geval wel inderdaad omdat het binnen NL blijft. Bij internationale verzending worden evenloppen wel een stuk minder gecontroleerd dan pakketjes.
|
Ok, dank jullie wel! Ik zit erover na te denken om een paar joints uit Zeeland naar Haarlem te laten sturen :)
|
Ja, want in haarlem hebben ze geen joints.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:20. |