![]() |
ik wil echt ..
hey , ik heb al een paar maand een relatie met iemand en dit kan nog lang duren , maar ik zou graag is verdergaan dan alleen maar tongzoenen , ik ben nu 13 en zij ook maar ik durf haar niet vragen of ze sex wil of handwerk of aanraking en van die dingen .. hoe zou ik dit moeten aanpakken ?
grts |
Toch vragen.
|
haar vorige gast wou al aanraken enzo maar dat wou ze niet , wat zou ik moeten doen ?
|
Als ik jou was, zou ik het niet vragen, vaak voelen meisjes dan zich gepusht, en dan zeggen ze ja, terwijl ze het eigenlijk niet willen, maar omdat ze jou niet teleur wil stellen doet ze het wel, en dat is niet goed,
Je moet het niet vragen, je moet er over praten ik weet niet hoe oud zij is, maar als jullie het erover gehad hebben, kan je beginnen met strelen, en als ze dan nee zegt moet je gewoon stoppen Je moet iets niet forceren, je moet het laten gebeuren |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En je post was sowieso vrouwenretoriek. |
Citaat:
|
Je bent 13, pak je lego.
edit: neem geen vriendin puur voor seks. |
Citaat:
|
Kom op man je bent 13, ga gewoon games spelen en daar nog niet mee bezig zijn enzo...
|
Als je 13 bent kun je het zeker al spannend vinden, en Lego al een tijdje niet meer ;) Maar je gaat ook niet in een klap van tongzoenen naar seks hebben. Hoe gaat dat zoenen nu? Raken jullie elkaar al een beetje aan? Bijvoorbeeld een hand in de nek van de ander? En dan misschien eens een hand op de buik van de ander, onder een shirt? Ik vermoed dat je stapgrootte niet zo handig is.
|
Citaat:
|
Meestal zeg ik: ga gewoon steeds eem klein stapje verder, bv hand op haar komt met broek aan, dan kort hand over haar borst,dan hand onder haar shirt maar op haar rug, enzovoort, ze houdt je wel tegen als je te ver gaat. Maar omdat ze dertien is denk ik dat het handig is om het eerst te bespreken. Vraag gewoon eens of zij er wel eens aan denkt om iets verder te gaan. Als ze vraagt waarom, zeg je iets als: ik denk daar wel vaak aan, maar ik wil niets doen dat jij niet wil.
|
Als je niet durft te vragen of ze überhaupt wil, ben jij nog niet oud genoeg om het te doen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat is wel waar. :D:D:bloos:
Had ik ook. :') Beetje overheen nu gelukkig, maar veel mannen zijn stiekem best onzeker heur. :') |
jezus man waar doe jij moeilijk over..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jullie durven gewoon niks als ik jou was wist ik het wel. Of een iets ouwere nemen (16 jaar ofzo) die zijn veel ehh rijper zegmaar;p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja 18. Met 13 jaar VIND IK dat je nog geen seks moet hebben
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Laat haar op haar gemak voelen. |
Als je klaar voor bent maakt het toch niet uit hoe oud je bent ?
|
Nou en heeft TS al succes geboekt?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:17. |