![]() |
Latexallergie?
M'n vriend en ik zijn al bijna twee jaar samen,
ik neem de pil, we laten om de zoveel tijd elkaars bloed testen om er zeker van te zijn dat de ene niets kan doorgeven aan de andere qua infecties/ziektes ... Soms gebruiken we eens een condoom ( bvb als ik bijna m'n maandstonden zal hebben , of als ze bijna gedaan zijn, om 'ongelukjes' te voorkomen) het is nu al de derde keer dat ik tijdens het vrijen met condoom een enorm branderig gevoel krijg .. zo branderig dat we moeten stoppen, dan zit ik daar nog 10 minuten echt pijn te hebben, alsof ze met naalden in je vagina zitten....(+ het branderig gevoel) de dag erna heb ik dit nog wat, nog een dag later heb ik er geen last meer van ... ik heb dit ALLEEN bij het gebruik van een condoom, en neen, niemand van ons twee heeft een infectie/SOA/ of iets anders ... zou dit een latexallergie kunnen zijn? ps: het brandt niet als ik naar toilet moet ofzo, en als we zonder condoom vrijen heb ik het nooit .... |
Misschien een keer proberen condooms zonder latex te gebruiken. Dan weet je het snel genoeg. Durex Avanti Ultima o.i.d.
|
Citaat:
|
Oke dankje! (:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:16. |