![]() |
hooiiii!!!!!!!!
hoi,
ik ben nieuw hier, dus als iemand me dingen wil leren no problem(: ik ben 14 jaar, bijna 15, en zit in de 3e klas van het VWO. als je meer over mij wil weten vraag het gerust, ik verzeker je alleen niet dat ik antwoord geef als het privévragen zijn. Sommige wil ik nog wel beantwoorden, maar het ligt er een beetje aan welke... succes met alles wat jullie moeten doen(: doeggxx |
jeeps morrie,
geen flauw idee wat VWO is, maar aan je doegg weet ik wel dat je van Nederland komt. :) kben ook nogmaar nieuw dus ik dacht laten we vriendelijk zijn en andere mensjes leren kennen, dus, hallo jij daar en welkom! :) |
Vwo is een leerniveau op de middelbare school :p en vwo is best hoog.
En welkom, natuurlijk! |
Citaat:
haha dat is een richting op de middelbare school(: en ja ik ben hartstikke nederlands haha! jij ook: welkom!! |
ahzooo, ja, ik ken daar nix van he..we hebben dat es gezien toen ik nog in het handel zat, maar ja, dat is al een tijdje geleden :p
dat is hartstikke leuk joh datje Nederlands bent, maar ik hou het bij het België. lekker frietjes en choclade, mjam! nu denk iedereen zo datk elke dag mij doodeet me frieten en sjokolat :p neen, toch niet mensen, neen :D |
Welkom hier, Morrie :D.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:36. |