![]() |
Goatsaai.cx #1623
Dat deze nog niet geweest is :eek::eek::eek:
|
:cool:
|
:D
|
Oei, Dubbeldrank guanabana/mango is bijzonder aangenaam :bloos:
|
http://dl.dropbox.com/u/7521556/Afbeelding%20004.jpg
high tea want Nina komt zo :cool: |
Nou lijkt het net of de tafel in de badkamer staat :D Maar ik heb een wastafel op mijn kamer. :o
|
Hah nice hoor :D
|
Oh wauw, Fizzle! Zo wil ik ook best een keer langskomen. (Y):bloos: :o
|
Zondagmiddag, niets te doen: tijd voor sims. :)
|
Nom ik wil ook high tea! :bloos:
|
Heeft iemand wel eens shirts van www.shirtcity.nl besteld? Zo ja; hoe vallen die maten? En is het geen pisspoorkwaliteit?
|
Die titel :d <3
|
Aaah aids, µTorrent per ongeluk laten updaten en nu moet ik 'm weer downgraden omdat 3.0+ geblockt is op m'n favo tracker :MAD: </firstworldnerdproblems>
|
|
Vergeef me.
|
Oh en ik viel vandaag met in mijn ene hand een stapel pannenkoeken (want pannenkoekenfeest) en in mijn andere hand een stapel schoolboeken in de sneeuw. Alsin, recht voorover, met mijn neus BAM naar voren. Ik voelde me erg verschud.
|
Ahw. :p Iets aan over gehouden?
Houd je iets over trouwens Fizzle? :p |
Ja, een stapel vieze pannenkoeken. :(
|
:( Eet smakelijk.
|
Ze zijn al op!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hm toch irritant dat je een wasmachine niet kunt timen by default.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wil nieuwe mooie sieraden :o
|
psv wint. :(
|
Duuuure sieraden welteverstaan :o. Nee eigenlijk valt het wel mee. Maar ja, crisistijd! Dan is er überhaupt geen geld voor sieraden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind de tt eng.
|
Er moet eigenlijk een pic bij. :o
|
He gvd, ik ben nu al een half uur mijn vijf schilderijen heen en weer aan het slepen, omdat ik niet kan beslissen waar ik ze wil hebben :o
|
Citaat:
|
ha wat. Ik kon nog nooit in mijn leven opdrukken en zojuist lukte het drie malen. Toen ging ik met mijn gezicht op de grond liggen en heb ik waanzinnig hard gelachen
|
:cool:
|
|
Citaat:
Blijft goed die schmetterling grappen. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
Dit is toch best al geslacht-neutraal? Altans, ik vond van wel maar degene voor wiens toekomstig kind ik m wil maken vond van niet. :o
|
Citaat:
Wel onzin om je er druk om te maken bij een baby, maar ok. :p |
Ik zou het zelf niet kopen/maken voor geslacht onbekend ;) Ik koop momenteel alleen maar beige dingetjes enzo met lieve beertjes erop ofzo. Ik wil roze dingen kopen :mad: Of supermandingen :mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar dat laatste herken ik wel. Ik heb echt een super leuke meisjes jas gezien (wit met roze accenten), die zelfs als je de accenten blauw of groen zou maken niet echt kan als jas voor een jongen. En een enorm leuk vestje wat echt iets voor jongetjes is. Maar ja, dat moet dan nog maar even wachten. :o |
Citaat:
|
Oja, er was ook nog zoiets als multi-quote.....
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:47. |