![]() |
Installatieprobleem The Sims 2
Hallo,
Ik heb sims 2 van mijn computer afgehaald. Nu wou ik hem weer opnieuw installeren alleen ik heb een probleem. Als ik de cd erin doe, komt er een installatiescherm voor. Ik kies de taal nederlands, en de map. Dan komt er opeens een schermpje voor met de tekst: De sims 2 is al geinstalleerd, verwijder eerst de sims 2'. Het probleem is, dat ik de sims 2 helemaal nog niet heb geinstalleerd en allang heb verwijderd. De sims staat nergens meer op mijn computer. Kan iemand mijn alsjeblieft helpen?? Ik weet het echt niet meer :confused: :confused: Alvast heel erg bedankt!! Groetjes. |
Heb je hem helemaal verwijderd of alleen de snelkoppeling, anders:
start-configuratiescherm-programma's-een programma verwijderen. |
Hoe heb je het verwijderd? Heb je zelf de map verwijderd? Of heb je Sims2 deïnstalleren o.i.d. gedaan?
|
Citaat:
Sims 2 deinstalleren werkt niet. |
Citaat:
Of proberen te deinstalleren met een ander programma (CCleaner bijv) |
Ik ken CCleaner niet, maar misschien moet je met Windows zoeken of hoe dat ook heet zoeken naar alle bestanden met een link naar Sims 2. Die moet je dan deleten. Of, als alle SIms 2 mappen incl. snelkoppeling etc nog in de Prullenbak zit, kun je proberen die terug te zetten (rechter muisknop en dan staat er iets wat daar op lijkt).
|
Citaat:
zie: http://www.piriform.com/ccleaner voor de gratis download. |
oke ik zal het proberen!!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:33. |