![]() |
Vraagje over "anaal"
Mijn vriendin is verslaafd aan anaal, tijdens seksen wissel ik af, eerst duw ik boven binnen na paar minuten duw ik onder binnen en zo wissel ik af dus mijn vraagje is of dat gevaarlijk is of er risicos aangebonden zijn help?
|
Als je het met condoom doet, zijn er risico's aan verbonden voor je vriendin: bacterien van het anale slijmvlies kunnen dan in de vagina komen, wat kan leiden tot ontstekingen. Daarom kun je beter beginnen met vaginaal en daarna overgaan naar anaal (en niet meer terug). Of je moet het condoom tussentijds vervangen.
Anale seks zonder condoom is sowieso onverstandig: daar kun jij ook een infectie door krijgen. |
dank _O_
|
Mijn vriendin is verslaafd aan anaal
wut |
ga er mee door & ze krijgt een kutjesinfectie, is ze gelijk van dr verslaving af.
|
Citaat:
|
Ze kan er ook blaasontsteking van krijgen, door de bacterien die je uit haar anus haalt en langs haar plasgaatje wrijft. Dit merkt men niet altijd, en als ze er te lang mee blijft rondlopen kan de ontsteking dieper naar binnen kruipen en in haar nieren belanden. Dan zal ze eerst denken dat ze rugpijn heeft, maar steeds moeilijker kunnen lopen, en uiteindelijk overgevend en met hevige koorts bij de dokter terechtkomen en aan de zware antibiotica moeten en weken op bed moeten liggen. Dan wil ze geen anale seks meer waarschijnlijk.
|
Citaat:
|
als ik aan haar laat, dan wilt zij alleen anaal niks anders. ik maak er geen probleem van zolang dat zij maar van geniet.;)
|
Dus geen seks meer haha nee maar je krijgt ook weer niet zo snel een infectie lijkt mij
|
Je krijgt wel heel snel een infectie. Vrouwen lopen HEEL makkelijk een blaasontsteking of schimmelinfectie op van dit soort grappen.
|
Citaat:
|
en soms wilt zij dat ik haar anus lik,dus anus beffen en ik vind da just lekker
|
Lees je ueberhaupt wat wij zeggen?
|
Citaat:
|
Ik vind je een rare, hoe kun je nou dingen gaan doen en je pas daarna gaan afvragen of het kwaad kan? Dude, als je iets om je vriendin geeft vraag je je dat soort dingen toch tevoren af. Maar die vriendin van jou komt ook niet snugger over, die heeft een vagina dus die zou toch beter moeten weten.
|
tijdens seksen heb ik weinig tijd om te denken,voor mij is alles welkom maar veilig
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:08. |