![]() |
Lichte hoofdpijn
Ik heb dus elke dag een moment dat k lichte hoofdpijn heb duurt iets van 15-20 of langer
het is overal kan zijn op school , thuis of als ik net wakker word net als vandaag iemand zei dat ik te scherp zie , ik heb echt geen idee of dat kan iemand een idee wat het kan zijn ? |
Het kan inderdaad zijn dat je een bril nodig hebt ja, dus misschien een keertje naar de opticien om te laten meten. Maar het kan ook komen omdat je bijvoorbeeld te weinig hebt gegeten of gedronken. Het is heel moeilijk om zoiets op afstand te zeggen, er kunnen heel veel (onschuldige) oorzaken zijn.
Ga naar de huisarts. Die kan je hiermee beter helpen dan mensen op een forum. |
Elke dag, al een jaar lang? Elke dag, sinds drie dagen? Wat Martiņo zegt klopt idd, ik denk ook direct aan wat weinig drinken of een bril nodig hebben, maar het kan vanalles zijn.
|
had ik ook heb nu een bril en opgelost!
vooral op school had ik het |
tkx iedereen :)
|
Citaat:
elke dag of het jaar lang is dat weet ik niet in iedegeval niet sinds 3 dagen |
Kun je wellicht toch iets meer erover vertellen? Via internet vertellen wat je hebt gaat sowieso al niet, maar als jij zo weinig zegt kunnen we niet eens een goede richting of vermoeden geven.
Hoe lang heb je het dan wel al? Hoevaak komt het voor per dag? 15 tot 20 minuten? Of seconden? Was er iets opvallends qua slaap of voeding of spanning op dat moment? |
Citaat:
niks opvallend ofzo heb het bij het wakker worden (soms)maar ook op school |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:05. |