![]() |
Leuk Meisje Maar......
Er zit bij mij een erg leuk meisje in de klas.:) (ik bloos wel vaak als ik haar foto''s op hyves kijk:bloos:) ze is erg aardig we praten vaak over wat er gebeurt tijdens de les of we leggen iets aan elkaar uit.
Ik denk vaak aan haar en als ze iets voor me uitlegt dan heb ik wel dat ik haar zou willen kussen uit dankbaarheid;). maar nu komt het probleem, Ze heeft al een vriend*zucht* en ik mag die vriend van haar al helemaal niet (dus met hem praten valt af) maar wat moet ik doen? want ik voel me erg ellendig omdat ze al een vriend heeft!! Zoals laastst bij het schoolfeest zat ze met hem te zoenen en ze zaten de hele avond bij elkaar ik werd misselijk toen ik het zag en ik kreeg weer een klap van binnen. Wat moet ik doen? |
Wachten tot haar vriend het uitmaakt, ik zie niet echt een andere mogelijkheid?
|
Citaat:
|
Welnee joh. Dat duurt nog een tijdje en dan gaat het uit. Dan is ze ook nog eens extra kwetsbaar en dat is altijd een plus bij het hosselen.
En als ze interesse in je had had ze dat ongetwijfeld wel laten merken door niet met die dude te bekken waar jij bij staat. Zit er voor jou voorlopig toch niet in dus. |
Citaat:
|
Desalniettemin is zijn tong in haar gezicht op z'n zachts gezegd een ontmoedigend voorteken.
|
idd, dus gewoon vergeten en voorlopig wachten tot het uitgaat...
|
zucht dit worden kutweken.....
|
je zal aankomende weken haar kut nog niet zien, dus het worden eerder vervelende weken
|
Citaat:
|
:d
|
Citaat:
Naar voor je, maar helaas. Kan nog wel eens vaker voorkomen, dat een meisje dat jij leuk vindt al een vriend heeft. Als zij ook 13 is, werkt dat wel in je voordeel omdat de gemiddelde relatie op die leeftijd niet zo heel erg lang duurt. Je moet zelf beslissen of je liever met haar om blijft gaan zodat je makkelijk een move kunt maken als het uitgaat met haar vriend, of dat je haar even op een afstand houdt zodat je je misschien wat kan afleiden en niet de hele tijd aan haar denkt. Succes ermee. Het komt heus wel goed. |
Een wonder het is uit tussen de 2 want ze hadden die namen op hyves van .......... hartje........ weggehaald en uit elkaars vriendenlijst dus het zal wel uit zijn
maar wat moet ik nu? wachten tot ze eroverheen is???? |
Ja, wacht een paar weekjes voor je je move maakt, direct de dag nadat het uit is werkt het waarschijnlijk niet zo goed, maar ga geen maanden lopen twijfelen want dan komt er misschien ook wel weer een andere jongen langs. Doe nog een paar weken zoals je altijd tegen haar doet en nodig haar dan eens uit om samen iets te gaan doen, de stad in ofzo, of een film kijken bij een van jullie thuis.
|
Alles kan kapot, gewoon wachten
|
Wat een baggeradvies wordt er hier gegeven zeg. Het is inmiddels uit (congrats) dus deze reactie is eigenlijk overbodig, maar het moge duidelijk zijn dat je niet je tijd moet gaan verspillen aan meisjes met relaties. Laat de verliefdheid overwaaien, er komt wel weer een ander die geen relatie heeft. Er zijn zoveel leuke meisjes op de wereld, zonde om je op eentje (met een relatie) te gaan fixeren.
|
Troost haar , dat is de perfecte eerste move.
Dus ga naar haar toe en vraag of alles wel goed gaat ed. Zorg wel dat je echt zeker weet dat het uit is ! Succes |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Omdat je niet altijd controle hebt over op wie je verliefd wordt. Ik noem maar wat.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou nee. Even ervanuitgaande dat die twee nog wat hebben: Ze zijn verliefd, ze houden van elkaar. Als je ook maar een beetje stookt om je woede laat merken is je kans bij de meisje sowieso weg. Als iemand begon te flirten met mijn vriendin en mij ondertussen haatte en dat doelbewust deed, kan ik je vertellen dat die persoon een heel groot probleem zou hebben. Stoken in een relatie is gewoon not-done en het is puur geluk dat het toevallig nu uit is, wat niet betekent dat ze je opeens leuk vindt.
Wacht nog even en zoek dan wat meer contact met haar. |
Zoek inderdaad over een tijdje wat contact, maar verwacht niet dat ze er meteen enthousiast op ingaat want het is heel logisch als ze tijd nodig heeft om haar ex een beetje uit beeld te laten zijn. Als je het eng vindt om haar in het echt te benaderen kan dat ook via MSN, Facebook, Hyves of wat dan ook, zo lang je er maar voor zorgt dat dit niet je vaste punt wordt om te communiceren met haar.
|
Nooit voor het eerst contact zoeken met chat, altijd eerst echt eens tegen haar praten.. anders komt het nogal raar over, vind ik.
|
dankje voor de tips ik wacht nog wel 2 3 weekjes ermee:P
|
Het beste is gewoon om haar te troosten,
en dan weet je waarschijnlijk ook meteen of ze jou leuk vind |
Citaat:
|
tja.. zeker klote man
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:11. |