![]() |
Saaippelin had net de laatste post #1625
En verder.
|
*Miekje* 57
Martiño 52 Stefenootje 38 Sarah 35 LeMiserable 30 .sann 28 Trimm Trabb 26 Spoiler-Dude 21 Noedelhap 19 fizzle-fluffy 19 Chicka Little 18 Absinthe 16 Zeppelin 15 Aldan 14 Lusi 13 Lorelei 13 Gnork 13 Little Phoebe 9 Strobe! 9 Carn 9 Pierrot 7 Diamera 6 Paranoide 6 Uomi 6 Panopticon 3 Macrador 3 Uice 3 Neko* 3 Apate 3 elmar. 3 Schrödinger 1 Missy 1 mollerator 1 mijamoto 1 |
Het zal mijn ziekige hoofd wel zijn, maar ik heb net schaamteloos hard gelachen bij filmpjes van de vladip van paul de leeuw. :bloos:
|
Ok. De ene is wel beduidend leuker dan de andere :o
|
hoi ik zit te wachten tot de psychiater me terugbelt!
|
Citaat:
Hier, heb je iets te doen in de tussentijd! *gaat zich in een hoekje zitten schamen* |
Oh nee, ik was schaamteloos!
|
ik zit hier nogal in het zicht, forumen is al op het randje, gelukkig is het scherm wit :p
|
maar ik heb verder niets meer te doen en als de psychiater me nou terugbelt dan kan ik mijn voorstel doen en dan zegt hij "ja.... dat is goed, Sarah! Een goed idee." want zo praat hij, en dan kan ik mijn plan doorgeven aan de verpleegkundigen en dan kan ik naar huis!
|
ok ik bel nog eens. Ik heb nu twintig minuten zitten wachten (ik ging uiteraard niet meteen forumen, ik heb eerst van allerlei relevante medicijnen de relevante bijwerkingen en interacties zitten opzoeken).
|
ha, hij belde net terug. Verpleegkundige opsporen en dan naar huis!
|
Noedelhap naamzoek :o
Spoiler
|
Totaal aantal berichten
37.003 amg |
OMG ik kreeg net een brief van de verzekering ik mag een mantelzorger uitkiezen, en die als die dan goed voor mij zorgt krijg ik 200 euro van verzekering om het aan die mantel zorger te sturen, Dus wie wil mn mantelzorger wqorde
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee.
|
Lang haar?
|
Ja.
|
Licht grijze ogen?
|
Hm, ligt eraan hoe het licht is.
|
|
Inderdaad ietsje donkerder en er komt nog een andere kleur doorheen.
|
Blauw?
En bruin haar? |
Das stimmt. :y
|
PFFF, 7bladzijdes wiskunde huiswerk op voor morgen. geen zin in.
|
Citaat:
|
ik heb lekker bruine ogen en blond haar. :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee hoor Uomi, beetje lichte huid? |
Citaat:
|
:cool:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nice |
En eentje maar toen was je klein en zat je op een boot.
|
die met die boot was ik 8. en die andere heeft iemand anders erop gezet, diegene was bij me thuis en zag forum aanstaan en ging dingen uploaden van fotos enzo. en diegene pakte de lelijkste eruit. ik had het maar zo gelaten.
|
titel :cool:
|
Ohoh dus die heeft ook die foto.. :p nee vandaar dat je denkt wut??
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vind alleen Cap's kostuum wel wat cheap overkomen :o |
Nee nee :| niks (y)
Heb niks verkeerds gezien |
Citaat:
|
Citaat:
|
Gaat dus ff lekker niet. Dacht ik al. tijd voor wiskunde en werkstuk.
faal 19:11 en nog niet begonnen. |
Oops, ik sta weer eens bovenaan de lijdt van de vorige Saai :O. Lalalala.
Oh, en even whinen. Alles doet zo'n zeer en ik ben zo moe en stink naar stront en het was zo'n kutdag vandaag :'(:'(:'(. Zm en alles. |
*miekje knuffel*
Ondanks dat je nu even een stinkie bent. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:55. |