Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Vrije tijd (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=31)
-   -   Verplicht douche bij voetbal (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1854416)

Nelus456 29-02-2012 19:18

Verplicht douche bij voetbal

Hallo, ik ben 14 en zit sinds deze week in de c1. Het probleem is dat het bij dit team verplicht is om te douchen na trainen en wedstrijd. Nu kan ik dus niet meer thuis douche maar moet et op de club. ik denk niet dat ik dat durf want aan de onderbroeken van mijn teamgenoten te zien hebben ze een veel grotere dan ik. Wie heeft er adviezen, want ik durf het echt niet omdat ze me gaan uitlachen.

Niels

fizzle-fluffy 29-02-2012 19:33

Je kunt een strakke zwembroek dragen onder je sportkleding, zodat je niet geheel naakt bent onder de douche? En verder - de grootte van de slappe penis zegt nagenoeg niks over de grootte in stijve toestand (welke er toch echt meer toe doet), en ik neem aan dat als je met je teamgenoten aan het douchen bent, je niet stijf bent. Zo wel - so be it. Die jongens zijn allemaal onzeker joh.

Nelus456 29-02-2012 19:37

Citaat:

fizzle-fluffy schreef: (Bericht 32390777)
Je kunt een strakke zwembroek dragen onder je sportkleding, zodat je niet geheel naakt bent onder de douche? En verder - de grootte van de slappe penis zegt nagenoeg niks over de grootte in stijve toestand (welke er toch echt meer toe doet), en ik neem aan dat als je met je teamgenoten aan het douchen bent, je niet stijf bent. Zo wel - so be it. Die jongens zijn allemaal onzeker joh.

Na, met zwembroek aan val ik juist op, want ze zijn allemala naakt.....

Em. 29-02-2012 19:50

Tenzij je van plan was seks te hebben onder die douche, verplaats ik 'm tóch even naar vrije tijd, omdat het daar o.a. over sportgebeuren gaat. ;)

Rainbowsheep 29-02-2012 21:38

Normaal gezien wordt er niet naar mekaars geslachtsdelen gekeken, maak je maar geen zorgen ;)

markvans 29-02-2012 22:10

Jawel, er wordt wel naar geslachtsdelen gekeken, maar geen enkele jongen - uitzonderingen daargelaten - zal dat toegeven.

on topic: maak je geen zorgen, onder de douche zie je allerlei vormen en formaten, de jouwe zal daar echt niet bij opvallen.

bierkoning 01-03-2012 12:01

draai je om met je geval richting de muur, neem handdoek mee en als je klaar bent draai je om en doe je je handdoek om klaar

DonaldFuck 01-03-2012 12:26

Niet zeiken maar douchen;)

Nelus456 01-03-2012 13:27

Citaat:

bierkoning schreef: (Bericht 32392040)
draai je om met je geval richting de muur, neem handdoek mee en als je klaar bent draai je om en doe je je handdoek om klaar

bedankt voor de tip

bierkoning 01-03-2012 16:45

en als het allemaal echt niet gaat.... niemand kan jou dwingen daar te douchen, maar de kans dat ze je dan gaan uitschelden als je het niet doet is vrij groot.

DonaldFuck 01-03-2012 18:11

Ze lachen je niet uit als je een kleine(re) hebt. Als ze dat wel doen zit je in een kutteam en zou ik de eerste de beste die je 't ziet/hoort doen een gebroken neus slaan.

labrador123 02-03-2012 15:13

toen ik op voetbal zat moesten wij ook verplicht douchen en toen hadden ik en een vriend een spel bedacht eerst strippoker en daarna als je naakt was met rukken enzo het hele team wou wel mee doen en we deden het en daarna ging iedereen gewoon douchen

Rainbowsheep 02-03-2012 20:01

Citaat:

labrador123 schreef: (Bericht 32394369)
toen ik op voetbal zat moesten wij ook verplicht douchen en toen hadden ik en een vriend een spel bedacht eerst strippoker en daarna als je naakt was met rukken enzo het hele team wou wel mee doen en we deden het en daarna ging iedereen gewoon douchen

:O

DonaldFuck 02-03-2012 21:33

Citaat:

labrador123 schreef: (Bericht 32394369)

hahaha ja als ze mee willen doen aan strippoker en 'gezellig' aftrekken met z'n allen, vinden ze het geen probleem om gezamenlijk te douchen nee neem ik aan:D

Korreltjezout 02-03-2012 23:29

raar verhaal

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:42.