![]() |
niet omgaan
hey iedereen, ik hou het effe kort, ik had eerst een goeie vriend B maar toen nam B ook een vriend mee D ik kon dus beter met D op schieten en wou niet echt meer met B omgaan, want hij wordt steeds vervelendeer, en irritanter, en vind dat ik niet met D om mag gaan, maar dus werdt ik vanochtend 1ste uur op het matje geroepen bij de AL en toen zei B dat hij het goed wou maken, ik heb maar beetje makkelijk gezegd, zo van: ja nee hmm dat soort dingen, maar D en ik willen dus niet meer met B omgaan, in het geheel, hoe kan ik dit dus het beste regelen ben meerderheid van de week bij D maar dat kan B dus niet vertikken, hoe los ik dit samen met D op zodat we niet meer met B om hoeven gaan zonder problemen
|
Nodig hem gewoon niet uit?
|
Zijn jullie eigenlijk meisjes?
|
niet met hem omgaan...
|
ja maar dan gaat hij weer zeuren bij de afdelingsleider,
|
Hebben jullie een kut?
|
Citaat:
|
Ik denk dat je hem niet gwn negeert om zijn gevoelens niet kwetsen...
Je kan t alleen maar zeggen, dr is gn andere uitweg. En welke jongen maakt zich hier nu druk om? Kennen jullie elkaar al van af de peuterschool of ben je toch een meisje...? |
Citaat:
|
Aha dus als B door heeft dat je met D omgaat gaat hij naar de afdelingsleider en denk jij dat je straf gaat krijgen ?
|
Citaat:
|
Citaat:
http://hfboards.hockeysfuture.com/im...s/facepalm.gif |
B kan het niet vertikken dat ik met D omga, maar we laten hem nu gewoon keihard stikken, sonofabitch, na alles wat ik voor hem gedaan had, topic kan gesloten worden...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarschijnlijk is hij nu voor 5 maanden van school geschorst, omdat B naar de afdelingsleider is gegaan
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:55. |