![]() |
merken/markeren
Even een nieuwsgierig vraagje aan het forumvolk :D
Als jullie een relatie hebben, markeren/merken jullie je partner dan om te laten zien aan anderen dat jouw partner bij jou hoort en dus bezet is? En dan heb ik het niet over een vriendschapsring of een verlovingsring, maar een lichamelijke markering ofzo. Ik las dat dieren dat deden, maar ik kan het namelijk nergens terug vinden bij mensen... en aangezien we (volgens mij) nog dicht bij dieren staan... |
Nooit echt gebeurd, maar ik kan het wel duidelijk maken door een arm om haar heen te leggen.
|
Ik zou zeggen dat een trouwring en aanverwanten eigenlijk ook markeringen zijn, die laat immers zien 'hé, deze is al bezet!' En anders zou ik denken aan dingen als zuigzoenen?
|
Ik snap niet zo goed wat je bedoelt met een "lichamelijke markering." :o
|
ik kerf me naam met een mes :)
maar nee niet echt nee. |
Citaat:
ik heb ooit mijn nagels gezet in mijn huidige partner en het litteken is nog te zien op zijn arm :bloos: |
Oh nee, ik doe niet aan zuigzoenen. Krijgen en geven. Bah. :P
Maar om even te antwoorden op de vraag in de OP: Nee, eigenlijk niet. Lichamelijk of otherwise. |
Ik plas regelmatig over hem heen, dan ruikt hij naar mij :cool:
|
Citaat:
|
Lichamelijk markeren? :| Ik vind een ring met de functie te claimen al ver gaan, eigenlijk.
|
Markeren...
Ik hoef mijn vriend niet te markeren om te laten zien dat hij bezet is, hij geeft zelf aan dat hij bezet is. Maar volgens mij snap ik het niet echt. Want mijn eerste gedachte was ringen/kettingen. Maar de tellen dus niet mee. Dan heb je nog de zuigzoen, hoewel ik betwijfel of mensen die zetten zodat anderen weten dat de persoon bezet is. Heb jij die littekens bewust gezet met de gedachte hem te markeren? |
Citaat:
|
Lol, markeren. Nee, dat doe ik niet. Ik geef hem niet expres zuigzoenen om te laten zien aan de wereld dat hij al iemand heeft. Als hij het nodig vindt om mensen te laten weten dat hij een vriendin heeft laat ik dat wel aan hem over. :)
|
Ik heb mijn exen wel eens 'gemerkt' maar niet om te laten zien dat hij van mij was :D.
|
Citaat:
|
Pff.. hier kan ik me helemaal niets bij voorstellen :confused:.
Ik snap er 't nut ook niet van: 'n litteken of zuigzoen is tenslotte toch maar tijdelijk. En als je je partner voor de rest van zijn/haar leven wil verminken is dat niet 'natuurlijk' maar 'ziek'. |
Mijn vriend heeft heel groot mijn naam op zijn hoofd laten tattoeren en ik heb, met een hertengewei, hartjes en bloemetjes er om heen zijn naam boven mijn kont staan.
|
Citaat:
Waarom is het bij dieren niet 'ziek' en bij mensen wel? Is dat omdat de mens van nature niet trouw is? |
Welke dieren merken elkaar eigenlijk? Had daar nog nooit van gehoord.
|
Citaat:
|
nou das rappig want ik was dus een keer aan het stappen met m'n vriendin en iemand floot haar na, zei liep naar hem toe en gaf hem toch een harde knie tussen zn noten, dus hij probeerde het niet weer, doch niemand anders ook
|
Dieren merken elkaar toch alleen door over elkaar heen te plassen enzo? Dat is nou niet echt permanent.
|
Citaat:
|
bij markeren dacht ik inderdaad eerst aan 'vlaggen' en ik plas niet over mijn partner heen, ook niet om te laten merken dat hij bezet is.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:06. |